Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiks voelen van het XTC effect

Niks voelen van het XTC effect

9 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
ScantraxxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had wel wat gegeten, maar niet echt heel veel en verder heb ik ook niks anders gebruikt.
Verder had ik ook niet echt het gevoel dat ik water moest drinken omdat ik droog begon te staan, want zo hard ging ook niet. Vergeleken met speed, daar krijg ik dat juist wel van.
Maar het zou inderdaad wel te maken kunnen hebben met wat jij zegt dat ik iets te gefocust was op het XTC effect.
Denk dat dat ook komt omdat ik verder nergens door werd afgeleid en daardoor automatisch aan de inslag dacht.
De situatie waarin we het deden was ook niet helemaal een van de beste om het voor de 1ste x te doen, maarja volgende keer beter.

Me bro vertelde me net trouwens dat hij helemaal wous was gegaan van die ene pil, dus aan de pillen ligt het waarschijnlijk niet.
S
ScantraxxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
mCPP. No doubt about it.
Klik om te vergroten...

mCPP?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Scantraxx zei:
Me bro vertelde me net trouwens dat hij helemaal wous was gegaan van die ene pil, dus aan de pillen ligt het waarschijnlijk niet.
Klik om te vergroten...
Zo lang je ze niet zelf hebt laten testen weet je niks.
Scantraxx zei:
mCPP?
Klik om te vergroten...
meta-Chloor Phenyl Piperazine.

Koud, moe, misselijk. Het lijkt me bijzonder sterk dat dat MDMA is geweest.
S
ScantraxxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
meta-Chloor Phenyl Piperazine.

Koud, moe, misselijk. Het lijkt me bijzonder sterk als dat MDMA is geweest.
Klik om te vergroten...

Ja precies dat was wel het geval :openmouth: Denk idd ook dat dat er heeft ingezeten..
D
DistanceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Soms heb je van die pille die gewoon niet inslaan echt kut !!
want je verwacht dan dat je lekker gaat space kei minder !!

tijdens gebruik moet je nooit te veel van een pil verwachten want het kan tegenvallee zoals bij jou geval.
S
ScantraxxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo iedereen :)

Zostraks had ik dus rond half 8 een halfje genomen en me bro een hele want hij had het wel vaker gedaan. Ikzelf heb alleen ervaring met speed. Het waren rode hartjes, ongeveer 125-150 mg. We zouden naar paar vrienden gaan chille enzv. en een van hun had ook 2 van diezelfde pillen gehad.
Na een halfuur begon die bij me bro in te slaan en later ging hij zich beetje slecht voelen, want hij had het koud en werd beetje misselijk. Bij mezelf had ik niks geen effect.
We hebben hem naar huis gebracht en heeft hij me nog anderhalve pil gegeven voor mij en mn vriend. Heb toen nog een hele genomen en mn vriend een halve.
Weer terug gegaan en na een uur voelde ik nog steeds niets. Ik had rond 5 uur nog geblowed (weet niet of dat het anders maakt ?). Vrienden zeiden wel dat ik iets grotere pupillen had en dat zag ik zelf ook, maar ik voelde zelf totaal niks, was ook aardig stil. Soms had ik wel het gevoel dat me ogen wijd open stonden maar niks geen effecten verder. Ik moest ook gewoon gapen omdat ik moe werd. Ben toen rond 11 uur ook maar naar huis gegaan met iemand die ook weg ging en nu zit ik thuis beetje tv kijken, maar niet met het gevoel dat ik iets ervaren heb van hoe het eigenlijk zou horen te gaan en dat had ik met speed wel.
Me bro had ze gehaald en zei erbij dat het wel goede waren. Ook waren ze getest..
Heb dus nog niet echt het XTC effect gehad voor mijn gevoel.

Kan iemand mij vertellen waarom ik zowat niks voelde ?

laterr J
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gebruik je antidepressiva of andere medicijnen?
S
ScantraxxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee helemaal niks, zou ik miss teveel geblowd hebben deze week ? Want dat was toch wel elke dag :openmouth:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maaginhoud? Andere serotonine verbruikende drugs gepakt? Water gedronken?

Waarschijnlijk was je er gewoon te gefocust op om het XTC gevoel te krijgen dat hij daarom niet insloeg. Had ik ook de eerste keer!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
mCPP. No doubt about it.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."