Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"I know, oud topic. Maar wel de eerste hit op google (vandaar ook nieuwe account/eerste post enzo). Ik kan me helemaal in het verhaal van TS vinden. Ik ben dan nog wel geen 40 (net de dertig gepaaseerd zelfs), maar ook hier zijn de bronnen allemaal wel opgedroogd. 'Vroeger' (man, wat klink ik nu oud) had ik genoeg mensen in mijn vrienden- en kennissenkring waar ik wat bij kon bietsen/regelen. Maar ik heb een jaar of 10 geleden dat wereldje een beetje achter me gelaten en daarbij die mensen dus ook (mis of meer resoluut) de rug toe gekeerd. Nu ik een mooi stabiel leven heb (huisje, boompje, beestje, man, goede baan etc., etc.) begint het toch wel weer een beetje te kriebelen. Mijn man is nog behoorlijk bleu op het gebied van drugs, maar door mijn verhalen over 'vroeger' is hij wel steeds nieuwsgieriger geworden. Dus wij zouden graag eens samen beleven wat ik destijds alleen (of met anderen dan hem) beleefde. Maarja, dan wordt je er toch wel hard mee geconfronteerd dat de mensen die in het verleden dichtbij stonden allemaal een andere kant op zijn gegaan. Al zou ik ze kunnen vinden zou ik ze nog steeds niet om een gunst/adres/helpende hand vragen, maar dat terzijde. En daar sta je dan: het kriebelt, maar je kunt er niets mee omdat je geen leverancier kunt vinden. De swingerswereld is echt totaaaaaal niets voor ons (we hebben onze handen al flink vol aan elkaar zeg maar) en de dancescene is ook een al lang geleden gepasseerd station. Ik ben inmiddels al zo lang aan het zoeken (zonder me te hoeven wenden tot online verkoopplaatsen met aparte software, bitcoin en al die poepelegein, daar heb ik gewoon geen zin in) dat we ons steeds meer gaan beseffen dat de kriebel waarschijnlijk niet gestild gaat worden."
"SmartieAndMe zei: PB's versturen kan als je minimaal 5 posts geplaatst hebt. Onthoudt wel dat je bij handel via het forum direct kunt wieberen Klik om te vergroten... Ik was ook niet van plan te handelen ofzo. Wilde de mensen die PB hadden gestuurd alleen even persoonlijk bedanken"
"Verder ook enkele PBs ontvangen, maar (nog?) niet de mogelijkheid om te reageren, helaas..."