Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke, dan draai ik nu wel gewoon een lekker honing-hasj jointje Bedankt!"
"Hee, Ik heb een vraagje; Ik heb hier Hasj liggen, en wil dat nu -voor de verandering- eens in een peuk doen. Kan ik dan gewoon het filter erin laten zitten, of is het echt noodzakelijk om er een tipje, ipv filter, in te doen?"
"Jezus wat een kinderachtige reacties hiero. Ik snap dat jullie de aanval op Nadje openen, ook misschien wel omdat ze het allemaal behoorlijk kinderlijk brengt. Toch zie ik ook veel dingen (tussen de regels doorlezen) die wel kloppen. Heb zelf een periode enorm veel geblowd, en tuurlijk zorgt dat ervoor dat je sociaal minder goed functioneert. Ook weet je als gebruiker altijd wel compromissen met jezelf te sluiten, en je eigen gebruik te relativeren. Nu zie ik vrienden van mij, die ooit leuke sociale jongens waren zich helemaal kapot blowen (onder andere). Ook dat heeft zijn weerslag op de omgeving. OT: Of je kunt 'klaar staan' voor deze 'vriend', of je zult met hem moeten breken. Drugsgebruiker, en met name full time blowers, staan erom bekend om de omgeving altijd maar overal de schuld van te geven. 'Slimme blowers' -waar ik mezelf gelukkig onder mag scharen- zullen na verloop van tijd inzien dat hun gebruik verkeerd is, en domme blowers zien we over 25 jaar nog steeds blowen, in een wereld waarin ze elk zicht op de realiteit, en alle neiging tot maatschappelijke participatie hebben verloren."
"Hallo iedereen, Ik heb hier nu al 2 weken een paddo kweekset (alles nog wel netjes in doos) staan :P . Ik wil deze nu eindelijk eens gaan 'planten' maar heb volgens mij geen super steriele locatie tot mijn beschikking. Ik woon op kamers, en er zijn eigenlijk niet veel opties waar ik de kweekset netjes neer kan zetten. Nu zijn dit een aantal mogelijkheden: - In een uitgeruimd kastje (zonder kastdeur) zetten - Op het balkon (lijkt me niet bepaald goed vanwege buitenlucht + weersomstandigheden) - Op een schapje tegen het plafond op mijn badkamer (Vochtige lucht zal hier dus ook langsop stromen als ik douche) is het mogelijk om de bakjes tussentijds te verplaatsen, en later weer terug te zetten? Of is het beter om een glazen kastje (aquarium oid) aan te schaffen? Andere plekken zijn denk ik te stoffig om ze neer te zetten, of ze staan hierdoor in (direct) zonlicht. Hopelijk dat jullie wat goede suggesties hebben Groeten!"
"PepTalk zei: Dat heeftie ook. Maar in de toekomst wil hij misschien zelf gaan incuberen.. Klik om te vergroten... Wat hij zegt!"
"Oke, ik denk dat ik dan voor deze optie ga! Misschien handig om er bij te vertellen dat het de eerste keer is dat ik zelf paddo's ga kweken. Ik las hier ergens een topic en ik zit nu dus te denken om misschien een terrariumpje ergens op te kop te tikken. Dan kan ik in een later stadium ook zonder kweekset en met alleen sporen kweken. Ook is dat heel hygienisch. Maarja zover is het natuurlijk nog lang niet, laat ik het eerst hier eens mee proberen. Nog een vraag; Ik heb geen snelkookpan tot mijn beschikking. Zijn er meer mensen hier die de box steriliseren met een gewone pan?? (met deksel)"