Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben ook een lotgenoot , heb al vaker enkel gelezen op dit forum maar me eigenlijk nooit lid gemaakt en bij deze toch eens een reactie plaatsen met mijn verhaal. Ik heb deze pillen 2 jaar geleden voorgeschreven gekregen door een hernia tussen de L4 en L5 (rug) En heb ook door de bulging in mijn rug nu een scoliose ontwikkeld. Ben nu afgelopen 3 maanden 3 x geprobeerd te stoppen . Ik wist dat ik aan het einde van m’n pillen ging geraken en bewust geen “optijd” bijgehaald met het voorschrift van mijn huisarts. Probleem is echt dat als ik de pillen niet heb ik amper kan lopen door de rugpijn . Ben met cbd wiet gestart en ook normale wiet , dit helpt een beetje het scherpe randje er af te halen maar ook niet zonder de oxycodon. Ik slik een 100mg per dag , soms 120 of 140 als ik er lichamelijk erg slecht aan toe ben naar het einde van de werkweek toe . Werk ook nog eens in de horeca en dat is ook niet erg gunstig voor mijn rug , maar heb niet veel keus ik heb een gezin te onderhouden. Het stoppen is echt een hel niet alleen dat ik dan kapot ga van de rugpijn en m’n schoenveters nog geen eens kan strikken . Maar de onrust en chaos die het creëert . Het zit nog vers in m’n geheugen omdat ik donderdag de dokter had gebeld voor vrijdag een afspraak maar kon pas vandaag terecht . Mijn laatste tablet van 40mg Heb ik vrijdag ochtend genomen , die was enkele uren daarna uitgewerkt en heb flink moeten afzien tot een uur geleden dat ik bij de apotheek ben geweest. Nu probeer ik iedere keer weer na zo’n “cold turkey” weekend de dosis te halveren van wat ik normaal gebruik en hoop dus nu dat Me dit wel gaat lukken . Ik weet dat ik zonder die pillen kapot ga zijn van de pijn maar heb veel te veel het idee dat het m’n leven op een slechte manier beheerst . Ik heb me dus suf gerookt afgelopen dagen en tientallen valeriaan pillen genomen om te kunnen slapen ( wat dus niet werkt ) Zelfs na 3 dagen zijn de ontwenningsverschijnselen nog even erg als in het begin . Dikke troep is het :/"