Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"N3K0 zei: Je kan gewoon bij het begin beginnen. Text en uitleg over de manier mag je hier toch niet delen. Geef ons maar tips om niet zo diep te zinken. Klik om te vergroten... Blijf weg van wekelijks (meer dan 1 dag) gebruik. Zodra ik een bommetje nam en ging snuiven tegelijk en dan nog eens sex hebben was het eigenlijk wel duidelijk voor mij dat ik niet ging stoppen totdat ik het heftigste had meegemaakt. Heb je een "Can't stop, won't stop." Mentaliteit en ga je altijd door tot je neer valt dan is dat een probleem. Leer eindes accepteren. Kan ik nogsteeds niet."
"CuriousExplorer zei: daar op die moment nog zo over denkt. Klik om te vergroten... CuriousExplorer zei: Ik hoop dat je daar op die moment nog zo over denkt. Ik dacht dat ook vroeger. Klik om te vergroten... Dat is een probleem voor toekomst ik als die er nog mag zijn"
"Spyro zei: Zo werkt verslaving niet. (In de meeste gevallen) dus ik zou mezelf daar maar niet op vast pinnen als ik jou was. Klik om te vergroten... Ja weet ik. Ik gebruikte jaren dingen af en toe maar had altijd EEN verslaving. Alleen was het nooit drugs. Ik ga binnenkort leren hoe ik met mijn emoties moet om gaan in plaats van alleen maar te verstoppen met sex, eten, gamen, drugs of wat dan ook."
"N3K0 zei: Ben je er trots op ofzo? Klik om te vergroten... Nee. Maar ik heb wel het gevoel alsof mijn leven een nut heeft gehad nu. Onderzoek. Mocht ik dat vooruit helpen ben ik tevreden."
"N3K0 zei: Heb je geen dromen/wensen? Behalve drugs gebruiken? Klik om te vergroten... Mijn leven is een neergaande spiraal vanaf het moment dat ik geboren ben. Ik hoop dingen, ja.. Maar of het realistisch is? Meeste dingen niet. Betekend niet dat ik niet probeer hoor. Er is een reden dat ik naar een afkick kliniek ga binnenkort. Klinkt een beetje sneu maar ik heb het al geaccepteerd, vandaar dat ik zo luchtig ben hierover. Spyro zei: Hopelijk kun je daar wat uithalen. Krijg je behandeling ervoor? Klik om te vergroten... Binnenkort."
"N3K0 zei: Dan is het nu jou taak als volwassenen om naar boven te gaan. Sommige dingen overkomen ons in onze jeugd (trauma enz enz) en moeten dan die shit die we niet zelf hebben veroorzaakt gaan opruimen. Gelukkig kunnen wij mensen heel veel aan en is ons brein plastisch en kunnen we ten alle tijden nieuwe dingen leren/aanleren. Misschien kun je je verhaal vertellen waarom je kiest voor afkicken? Waarom spuit je niet door? En dromen en wensen hoeven niet realistisch te zijn de weg er naartoe kan al veel brengen. Klik om te vergroten... Omdat ik niet dood wil. Ik wil alleen dat het ophoud met onmogenlijk zijn om te overleven. Mja. dit word wel erg depri zo. Het gaat meer over de drugs en het spuiten, niet zo zeer over mijn verleden hahaha. Damius zei: Stel dat je terug zou kunnen in de tijd en de jonge, onschuldige Sammaelf wat kunnen vertellen. Wat zou je hem/haar willen meegeven? Klik om te vergroten... "Je kan het wel. Laat andere je niks wijs maken.""
"Damius zei: Wat bedoel je hiermee? Kun je het concreter voor ons maken? En wat is datgene waarvan je het idee hebt dat mensen het je wijs maken? Klik om te vergroten... Dat ik iets niet kon, dat iets eng is, dat ik leuk of juist niet leuk ben. Vanalles. Ik geloof mensen boven mijn eigen gevoel. Perfectionisme en faalangst is een kutcombo hah."
"Brand los met de vragen."
"N3K0 zei: Waarom? Klik om te vergroten... Omdat ik totaal geen zelf preservatie meer heb en het me eigenlijk niet echt meer boeit. Daarnaast deed snuiven niks meer en met slikken deed mn maag alleen maar pijn. Anaal deed ook niks. Ten derde is het prikken met naalden een soort selfharm. + Curiositiy killed the cat. Ik had nooit gespoten en was benieuwd wat de hype was. Ik speel wel lab rat hoor!"
"N3K0 zei: Waarom moeten wij jou vragen stellen? Klik om te vergroten... Omdat er niet veel mensen zijn die dit doen. Ik had er zelf veel vragen over toen ik mijjn research ging doen. Natuurlijk is niemand verplicht om vragen te stellen"