Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb onlangs mijn eerste san Pedro mogen ontvangen, Ik heb hier zo'n 500 gram van geschild, in stukjes gesneden en in een blender gedaan met een evenredige hoeveelheid water. Die mousachtige brei heb ik dan in een kookpot gedaan en 3-4 uur laten inkoken. Het resultaat hiervan (een donker/kakki-groene pulp/vocht) in een oud tshirt gedaan en laten uitlekken boven een kan. Dit goedje (nog steeds kakkigroen, klopt dit wel? ) heb ik dan met veel moeite opgedronken over een periode van een uur. Het effect: niet meer dan een goede portie misselijkheid met flink wat braakneigingen. Een half uur na het consumeren was het niet meer binnen te houden dus heb ik me ongewild toch moeten laten gaan. Nu 2 uur later een beetje vermoeidheid en nog steeds wat misselijk. Misschien komt er nog wat, misschien wel niet maar op het moment niet een schitterende eerste kennismaking moet ik zeggen Om 't te zeggen met de woorden van 'The Velvet Underground': I am tired, I am weary Heb ik misschien een verkeerde bereidingswijze gebruikt of iets verkeerd gedaan? enige tips voor een first-timer om toch een 2de keer aan te durven gaan? ------- Samakayne"
"Lijkt me dat je een leuke tijd hebt gehad. ^^ Waren wel 4 héél lange zinnen om te lezen though. Zelf nog nooit LSD (of iets anders behalve een mislukte san Pedro attempt) gedaan maar lijkt me wel een leuke paar uur."
"Sublimo zei: Weet je ongeveer hoe oud je San-Pedro was ? Ze beginnen meestal pas vanaf een jaar of 3 mescaline te produceren. Klik om te vergroten... Geen idee eerlijk gezegd, hij was toch 30 cm dus ik neem aan dat ie dan al een paar jaartjes oud is? Tripper zei: Samakayne zei: Ik heb hier zo'n 500 gram van geschild Klik om te vergroten... Ik neem aan dat de San pedro's vers waren? Heb je alleen de schil gebruikt of ook het binnenste? Van welke site heb je de cactus? Heb je de ph omlaag gebracht met iets van zuur, want dan alleen is Mescaline oplosbaar in water. Anders heb je de Mesc eruit gefilterd. Klik om te vergroten... Had 'm besteld op Azarius.nl De cactus was inderdaad vers, het ph had ik omlaag gebracht met citroenzuur. De schil heb ik niet gebruikt, wel het witte binnenste. een 'houten' kern ben ik niet echt tegengekomen dus heb ik die kern mee de blender in gekieperd. (later dan gelezen dat je daar misselijk van kan worden >.>)"
"Sublimo zei: Dan kan het nog een cactus zijn die een te laag gehalte aan mescaline had. Het is en blijft net zoals paddestoelen/truffels een natuurproduct. Klik om te vergroten... Dat was een beetje mijn 2de gedachte. De andere cactus staat netjes in een potje om een aantal jaartjes te groeien Bedankt voor de replies, iedereen"
"Rabbithole zei: Zit de meeste mescaline niet in de schil? Misschien heb je te dik geschild. Klik om te vergroten... ik heb niet echt geschild maar eerder gepeld. leek me veiliger omdar er dan geen donkergroen vlees op de schil bleef hangen. Ging ook makkelijk genoeg zonder dat er kleine stukjes achterbleven."
"Tripper zei: Ik denk dat de fout zit in het filteren van de substantie, het geen wat je weg hebt gegooid had je juist op moeten eten. Klik om te vergroten... Die schil dus? Maar de stoffen zitten er net onder, in het groene vruchtvlees. Ik zie niet echt in hoe je de stoffen dan kan weggooien, tenzij je de helft van het groene vlees aan de schil laat hangen."
"Rabbithole zei: Dit heb je wel weggegooid, misschien heb je hierbij ook psychoactieve stoffen weggegooid? Klik om te vergroten... Zou misschien wel kunnen, maar heb 't klaargemaakt volgens de site van Erowid. Op andere sites ook gelezen dat je dat mocht weggooien. Volgende keer gewoon heel dat ding verorberen zoals KoxBox zegt!"
"electergie zei: KoxBox zei: Eet in het vervolg gewoon de hele cactus op met stekels en al, zoals een echte vent! Klik om te vergroten... das ne vent uit gent!!!!! maar ik begrijp nog steeds niet waarom mensen dit willen pellen, koken, filteren, geleidelijk aan opeten en alle andere zever...? als je kan wachten tot de cactus is gegroeid, wacht dan ook tot hij is gedroogd maal hem en eet/snuif hem op of pop em erin.. maakt mij niet uit plus je water uit de cactus verdwijnt en de mescaline actieve stoffen gaan in kracht stijgen en let ook op, als dit je eerste trip op een cactus is dan ga je nog een 2de keer moeten proberen je eerste keer wilt je lichaam 't niet perfect opnemen en is 't de mescaline en andere stoffen gewoon niet gewoon; zaaien groeien drogen consumeren en herhalen... probeer gewoon opnieuw Klik om te vergroten... Ga ik nu toch zeker doen. Deze had ik besteld en dacht dat het wel zou lukken met een stuk van 30cm. Volgende keer gewoon een jaartje of meer laten doorgroeien."