Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb sinds een maand last van een angststoornis, ik heb hiervoor Diazepam gekregen van de huisarts. Ik ben er nog niet mee begonnen, omdat je dan geen alcohol meer mag drinken en ook geen auto mag besturen, dus ik ben het een beetje aan het uitstellen. Mijn probleem is nu uitgaan. Door de angststoornis lijkt het me beter om ff geen mdma, speed, wiet of coke te doen (ik krijg van al die dingen angst of hartkloppingen). Dus dit zijn mijn opties tijdens het uitgaan (nuchter blijven is geen optie ) : - Niet beginnen met Diazepam, zuipen en een angstaanval riskeren. - Wel beginnen met Diazepam, enkel onder invloed van Diazepam uitgaan. - ...ander alternatief? Ik weet dat heel veel mensen op dit forum Diazepam gebruiken als slaapmiddel na pep, maar ik heb er niks over gelezen of het ook als uitgaansdrug leuk is of niet (lijkt me sterk, maar ik vraag het toch voor de zekerheid). Is uitgaan onder invloed van Diazepam chill? Kan ik misschien beginnen met Diazepam en na een tijdje wel gewoon speed of mdma gebruiken zonder er een angstaanval van te krijgen? Of weet iemand misschien een totaal ander alternatief? Als je eenmaal begint met Diazepam, moet je het dan blijven nemen (als een soort kuur), of kan het ook gewoon af en toe? Ik kon dit niet terugvinden in de bijsluiter.... ps: ...is het misschien mogelijk dat ik een angststoornis ontwikkeld heb door m'n frequente drugsgebruik of moet je daarvoor een verslaafde geweest zijn?"
"Tufnut zei: is het dan niet handig om daarmee aan de slag te gaan in plaats van na te gaan of en hoe je uit moet gaan. Klik om te vergroten... Nee je hebt gelijk, ik zou inderdaad niet uit moeten gaan. Maar ik ben jong en eigenwijs, en ik wil graag feesten nu het nog kan."