Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rivalrie zei: Ben het nu aan het kijken op tv Klik om te vergroten... Welke zender ."
"Nummer one ( in Nederland vertaald 1 ) vind ik wel vet"
""
"C-Man zei: Ze zijn fantastisch, maar hardrock zou ik ze toch niet noemen. Klik om te vergroten... Kan klopt , maar lichte aftreksel ! Maar geeft wel die energie van rock af"
"Rivalrie zei: Zien jullie metallica als hardrock? Of is het te soft ? Klik om te vergroten... Wel toch hardrock .Ben van de hous maar sommige nummers zijn cool van Metallica . Motörhead heeft ook vette tracks . Nirvana ."