Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vandaag 1 pil van 200mg gekregen van een maat. Hij had er gisteren twee geslikt en vond de ervaring nog relaxing. Ik heb hem in de middag voor de les geslikt. De eerste twee uren voelde ik niets, maar daarna begon het relaxte gevoel op te komen. Het is nu nog altijd niet uitgewerkt, maar ik voel me volledig ontspannen nu. Mijn vraag is: Zou er iets gebeuren met mij als ik er morgen nog eens twee slik? Ik weet dat de afkick zal sucken, maar ik kan er tegen"
"Iets bijgeleerd, bedankt voor het antwoord. Ik zal gewoon blowen, dat is gezonder"
"Update: Ik heb er vandaag toch weer 1 gepakt. Alles viel mee behalve de afkick, was depressief asf van 16u tot 00:00, nu gaat het al wat beter"