Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"scwen zei: Jooooo Iemand nog wakker en zin om te praten hahaha?? Klik om te vergroten... Yo"
"Yoo"
"Ik wist het niet zeker of ik deze topic ging schrijven, maar ik vind dat mensen die nieuw zijn bij speedgebruik dit toch zeker moeten weten. Ik had 4 gram van een dealer gekocht, nadat ik een lijn mocht proeven. Het was goede spul en ik was zeer blij. Toen ik thuiskwam droogde ik het en begon te snuiven. Op dat moment had ik nog geen besef van doseren, dus maakte ik veel te grote lijnen. Alles ging goed en wel op de eerste en de tweede dag. Ik was volledig wakker gedurende deze twee dagen. Op de derde dag in de ochtend lag ik in de zetel. Ik wou mijn tanden poetsen en ik stond op om naar de trap te lopen. Jammer genoeg voor mij stond ik veel te rap op en de vermoeidheid van het wakker blijven raakte me zwaar. Ik weet nog dat ik helft van de trap opgegaan was, maar alles daarachter werd zwart. Ik dacht dat ik droomde, maar na een tijdje kwam ik bij. Ik kwam bij met mijn rug op de grond, net voor de trappen. Ik weet totaal niet hoe ik in die positie beland ben of hoe lang dat ik daar gelegen heb. Ik voel aan mijn achterhoofd en ik voel iets nats. Ik pak een foto van mijn achterhoofd om de schade in te schatten: wat blijkt, ik had een grote gabbe. Gelijk een vriend opgebeld die direct afkwam met zijn moeder om mij naar het spoed te brengen. Het drong nog niet tot me door hoeveel geluk ik had dat ik niet op mijn nek gevallen was. Gelukkig was de arts top en naaide zij mijn gabbe perfect dicht. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Hierachter naar huis gegaan om het te laten bezinken. Ik was veel te onvoorzichtig. Ik had maar 1 flesje water in die drie dagen gedronken en niks gegeten. Volledig mijn schuld, maar ik wist niet van de gevaren en maakte hier ook een fout door ze niet op te zoeken. TIPS(deze tips wil ik nieuwe gebruikers van speed meegeven, dus ervaren gebruikers no hate aub): 1. Drink water. Je raakt uitgedroogd, dus drink voldoende, maar ook niet te veel. 2. Eet iets. Het is zeer moeilijk voor sommigen om iets te eten onder speed, maar dwing jezelf om iets te eten. 3. Blijf niet te lang op dezelfde plaats zitten, beweeg een beetje. 4. Sta niet te rap op, zodat je het zwart niet voor je ogen krijgt. Ik hoop dat door deze topic accidenten kunnen vermeden worden."
"KropSla zei: Wow ouch, dat is een flinke jaap. Is het inmiddels ook helemaal mooi genezen na het hechten of is dit zeer recent gebeurd? Goed dat je een topic opent, het kan kennelijk niet vaak genoeg gezegd worden: lees je ff in, als je iets voor jou nieuws pakt. En de meeste drugs is van zichzelf al een beetje een aanslag, dus let een beetje op jezelf en je lichaam, welke drugs dan ook. Klik om te vergroten... Dit is gebeurd tijdens Pasen, gelukkig is het nu genezen. En idd, je hebt volledig gelijk."
"Yo"
"Counterstrike, one taps zonder problemen."
"Ayeee! Ik ben dan toch niet alleen haha, goedemorgen"
"slaapwel dan"
"Yeeps"
"Ja, ik zou zeggen van wel. Speed is schadelijk en verslavend. Als je er nog niet van afhankelijk bent, stop ermee. Jewcookie verwoordt dit perfect vind ik: https://drugsforum.nl/threads/hoe-ontwikkelt-een-speed-verslaving-zich.9460/"