Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"20 euro voor 1 flesje?? Ik heb telkens ongeveer 12 euro betaald voor een flesje. Heb het drie keer gebruikt, twee keer was het een flesje met een witte dop, en die twee keren heb ik het halve flesje gebruikt, telkens met een zeer leuk effect Dan heb ik een keer een flesje gehad met een rode dop. Ik weet niet precies wat het verschil is, maar de effecten waren wel totaal anders. Van het flesje met de witte dop begon ik te hallucineren, van het flesje met de rode dop werd ik een beetje moe en begon alles wat wazig te zien, dan werd ik weer super actief, om daarna weer wat moe te worden. Weet iemand hier nog iets meer over??"