Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Ik neem sinds 3 maanden redelijk vaak een pilletje. Heb in die 3 maanden zo'n 5 keer genomen (met redelijk korte tijd er tussen). Ik lees overal dat bij mensen het Mdma gevoel (of wel love feeling) afneemt. Bij mij is dit juist het tegenovergestelde. De laatste keer xtc ging ik juist nog veel harder dan die keren daarvoor. Heb sinds de 1e keer xtc ook het gevoel dat het love feeling steeds heftiger wordt en dus toeneemt. Ook lees ik dat veel mensen last hebben van een dip de dagen na xtc. Ook dit heb ik helemaal niet. Ik ben juist heel vrolijk en opgewekt de dagen daarna op m'n werk. Veel vriendelijker tegen klanten dan dat ik was enz. Ook op school presteer ik beter dan voordat ik begon met gebruiken. Heb veel meer zoiets van ''goh, laat ik die schoolopdracht vast gaan doen'' etc. Voor ik begon met xtc was ik hier veel lakser in. Deed alles op het laatste moment enz. Vind dit zo apart omdat je overal juist leest dat mensen depressief worden en het Mdma gevoel afneemt enz. Iemand hier in een soortgelijke situatie?"
"Hmmm ben wel nieuwsgierig naar hoe dat dan kan, dat het per persoon verschilt. Is dat genetische aanleg ofzo? Of levenswijze/voeding..."
"Ik begin idd zelf steeds meer te denken dat het heel erg persoonsgebonden is. Een vriend van me nam afgelopen weekend namelijk voor het eerst en die voelde bijna niks terwijl ik het zelf, na redelijk vaak gebruikt te hebben afgelopen 3 maanden, keihard voelde... Misschien ligt het ook aan het soort pil dat je neemt (bij mij werken pilletjes met mindere hoeveelheid mdma beter dan die met hogere hoeveelheid) en de hoeveelheid pillen die je neemt (ik ga zelf al keihard op een halfje en neem er hoogstens nog een halfje bij maar meer echt niet). En idd Joopiejo, denk dat dat er ook wel mee te maken heeft. Wat de ene als een enorme dip ervaart, zal voor de ander wel meevallen. Kijk ik ben ook wel wat suf de ochtend na X maar in de loop van de dag slaat dat meestal 100% om in actief en vrolijk"