Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk report! Dus even alles op een rijtje: Enkele nachten wakker op amfetamine--->2cb--->Lormetazepam Voelde je je de morning after dan niet verschrikkelijk? Ik zou het er ook wel voor over hebben maar ik kan geloven dat zoiets een flinke kater oplevert"
"Off topic: ^ Welke stad? (ben ook van België)"
"Allright, same here. Was er wel niet op oudjaar. Jammer van de candyflip, zeldzaam, Leuvense trippers. Als je in de loop van volgende week iemand ziet op de bruul die het gras en de bomen verdacht mooi vindt, dan is de kans 99% dat ik het wel eens ben OT: Ik heb nog nooit MDMA geprobeerd, wel geïnteresseerd maar die kater steekt me precies wat tegen, zeker na het lezen hiervan."
"hmmm, misschien een misverstand, mijn neef wist me net te vertellen dat de zegels dubbel bedrukt zijn, kan dit een verklaring zijn? Dat het dan een normale dosis zou zijn maar dan x2 omdat ze dubbel bedrukt zijn? Of ben ik gewoon heel naïef en krijg ik average stuff verkocht?"
"Kan dit ook bij ketamine? Ik weet dat ketamine heel weinig (of niets) met je pupillen doet, maar sinds ik enkele dagen geleden aan de keta heb gezeten kunnen ze soms spontaan heel erg beginnen prikken. Kan ook toeval zijn natuurlijk"
"Ketamine"
"Vriend 2: 'Ja.. rustig maar... weet ik veel, treinen enzo..' Klik om te vergroten..."
"1. Alles buiten Cannabis en trip middelen maar 1x in mijn leven. 2. Geen heroïne of meth 3. Nooit meer dan 1x per week. (al overtreden met cannabis) 4. Nooit alleen Dat is het zowat..."
"Ik zal die dan maar laten varen zeker?"
"Zijn alle hoffman-zegels even sterk? Ik ga er binnenkort een aantal kopen van mijn neef, we zijn al heel ons leven hele goeie vrienden dus ik vertrouw hem wel en hij vertelde me dat het om 350mics per zegel ging, wat mij heel extreem lijkt, langs de andere kant heeft hij 16u liggen trippen op 1 zegel ervan, is dit bullshit of mogelijk?"