Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weljaa.. broodjes in de grond, bananen in de fik... Moet allemaal maar kunnen he Bedankt allemaal voor de info, zeker hcore dan voor de pm's Peace.."
"Wel euh.. Ik vraag me nou al een tijdje af of je slaapbollen zou kunnen kweken. Of beter: Hoe je ze kan kweken, want kweken kan altijd wel denk ik. En kan je papaverzaad kopen in de smart- of growshop? Lijkt me wel maf... Peace"
"Zijn alle soorten maanzaad even goed om te zaaien? Ik las iets over Turks maanzaad dat gebruikt kon worden om slaapbollen mét opium eruit te halen, terwijl dit met maanzaad uit België/Nederland niet zou lukken, omdat die enkel worden gekweekt om het zaad dan in een bakkerij te verwerken.. (of zo) Peace"
"Daar kennen ze dat niet. Bij Appie hadden ze er geen en bij de boerenbond ook niet. Volgende halte is Delhaize, en anders de bakker maar."
"De smartshop ligt nogal ver van m'n deur, maar is natuurlijk ook nog altijd een optie. Ik zit momenteel al in de tuin Veel plezier Peace"
"Tja.. supermarkt was 5 euro voor een kilo of zo.. maar dan moeten ze het natuurlijk wel eerst ook verkopen.. Er is gelukkig nog tijd zat voordat het maart is, maar dan zou ik het toch graag wel gevonden hebben :P Peace"
"Da's echt maf Ik denk dat ik ongeveer de oppervlakte van een half voetbalveld ter beschikking heb... Krijg je toch niet vol met 5 gram??"
"Ok dus ik kom met een gram of 10 dan zeker wel toe paar vierkante meter, maar voor mijn bedoeling meer dan genoeg.. Klik om te vergroten... Nou niet dat ik grote plannen d'rmee heb.. Eerlijk gezegd reken ik erop dat de helft al mislukt. Eerste keer dat ik in m'n tuin werk, + sommige mensen in dit huis maaien al graag eens over een stukje bloemen heen.. Dan zou ik nog een goed aantal over moeten hebben om wat mee te knoeien en te kijken wat dat geeft. Je kan maar beter meteen te veel zaaien dan te weinig Peace"
"Heb het ook ooit meegemaakt dat ik "blind" werd en flauwviel de dag nadat ik veel te veel speed had gebruikt. Het is écht geen aanrader.. Ik dacht dat ik doodging. En ja, slapen, dát is de opdracht.. Lijkt allemaal simpel maar ik heb er in totaal toch een goeie 48u van wakkergelegen. Mijn advies: gebruik gewoon minder, dan krijg je dat soort dingen niet"
"snoverdoser zei: mijn advies: ga (gehurkt) zitten met je hoofd naar beneden zodat het bloed snel naar je hersenen kan stromen.... 5 seconden en je bent niet meer duizelig, kunt weer zien en gaat niet flauw vallen etc. Klik om te vergroten... Je zal dan ook merken dat dit zeer gemakkelijk gaat, terwijl je al blind zijnde je maag uit ligt te kotsen voor de ingang van het ziekenhuis."