Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hellooo!! Voor een maand lang heb ik heel intensief 3mmc gebruikt dagelijks wel 5 gram en hier mee gewisseld van bommetjes en snuiven. Ik heb alles weggegooid 3 dagen geleden en ook al 3 dagen clean. Ik heb nu ook in me hoofd dat ik never nooit meer wil gebruiken. Maar ik vroeg me af Hoelang ik me zo ellendig blijf voelen? Alleen maar willen slapen licht in me hoofd continue gevoel van out gaan. Rillen/beven warm koud. Zou iemand me aub antwoord hierop kunnen geven? Groetjes!!"
"Seppeh zei: Sorry slecht in het kort houden ik was 2weken vrij + 1week (ziek) en heb toen wel dagelijks mefi gebruikt +/- 5g perdag had hiervoor geen tolerantie en heb misschien 3keer mefi gebruikt hiervoor… ik ben totaal niet verslaaft ik overdrijf gewoon altijd heb al 5dagen geen mefi gebruikt en heb er geen nood naar MAARR ik ging dus vorige maandag kon ik niet slapen door de mefi en moest werken ben toen naar de dokter geweest oke top 3dagen thuis donderdag eigenlijk hetzelfde en had ook gewoon geen zin in school (k doe duaalleer 2xschool 3xwerk). Dus ging ik woesdag nog dokter Maar deze keer wou de dokter gelijk bloed afnemen… die avond nog mefi gedaan donderdag ergens laatste vrijdag beld de dokter met een paar vragen., ben je moe/vermoei, hartkloppingen, zweten, onrustig…. EUH JA???? wat blijkt, men schildklier gaat te snel wat hiervoor zorgt, over maandje afspraak bij een specialist in het ziekenhuis dan gaan ze zien of ik medicatie of een operatie nodig heb. Ik ben et van overtuigd dat ik hooguit effe medicatie ervoor moet nemen als het het tegendan al niet weg is kan namelijk vanzelf over gaan Ik voel precies wat jij zegt voel deze bijwerkingen nu al 5dagen ik weet zeker dat dit door de mefi komt onv 3maand geleden ook bloed later onderzoeken op echt alles toen was dit niet Dus kan zijn dat je dit hebt door de mefi ik zal nog een update toen over de resultaten en hoe erg het is maar ikzelf denk dat dit ook wel zal overgaan Hieronder foto van klachten, heb hierzelf alles van behalve diaree en ongesteld ofcc Klik om te vergroten... Wat is Mefi hahaha"
"Hey mensen. Zoals jullie in mijn vorige topic hebben gelezen vertelde ik dat ik een maand lang verslaafd was aan 3mmc. En dat ik er nu vanaf ben. Inmiddels nu al 6 dagen. Beetje stom en dom verhaal maar 4 maanden geleden heb ik een maagverkleining gehad. Door niet meer verslaafd te kunnen zijn aan eten werd het 3mmc. Gelukkig na een maand er ook weer mee gestopt. Maar ik heb nu een tandvlees ontsteking en tramadol gekregen. Dit ook omdat bijvoorbeeld ibuprofen niet meer helpt op me lichaam omdat me maag die stoffen niet meer opneemt. Dus de enige oplossing van de dokter TRAMADOL. Nu lees ik de gekste horror verhalen over tramadol en 3mmc zoals een serotoninesyndroom. Nu vraag ik me af. Kan ik dit middel gewoon nemen aangezien ik 6 dagen clean ben? Ik moet echt van de pijn af in me tandvlees. Ik hoop oprecht dat iemand me hier bij kan helpen!!!! 🥲😭"
"Helloooo, mijn 3mmc is een beetje vochtig geworden en had het open in een bakje liggen. Nu is het een beetje geel/bruin geworden. Is de werking minder of kan ik het beter weg gooien?"
"Hey vrienden!! ik ben denk ik nu al een jaar verslaafd aan 3mmc. Ja ik weet het het is slecht het maak je kapot en moet er vanaf. (Dit mag je allemaal voor je houden). Maar je hoort toch altijd horror verhalen van 4 dagen wakker depressief mensen willen zelfmoord plegen. Maar ik ervaar dit heeel anders. Ik slaap iedere nacht lekker 6/7 uurtjes sta op en neem een bommetje of lijntje en heb zin in de dag en doe gewoon lekker me werk. Dit ook al voor een jaar lang. Ik heb ook echt niet in me hoofd dat ik ermee moet stoppen of iets. Hebben meer mensen dit? En dat ze gewoon iedere nacht lekker en goed slapen. Weet iemand hoe dit kan? Ik heb ook wel eens 3 dagen niet gebruikt en voelde me mentaal en fysiek gewoon goed. Joejoeee"
"Hey, aah super lief. Het gaat eigelijk heel erg goed. Ben er gelukkig van afgebleven. De ergste afkickverijnselen waren naar een week al verdwenen"