Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ongeveer 2 weken geleden een capsule 6apb genomen. Nu slik ik al jaren de pil heel secuur. Ik heb zit momenteel aan het einde van mijn stopweek en heb maar heel weinig bloedverlies gehad. zou de 6apb hier invloed op hebben gehad?"
"ik heb geen diarree of dergelijke gehad, gewoon de pil optijd ingenomen zoals ik altijd doe. ik heb wel een halve strip doorgeslikt voor dat ik aan mijn stopweek begon. Ik zou niet weten hoe ik dan zwanger zou zijn geraakt gezien ik al een hele lange tijd deze manier van anticonceptie gebruik"
"Eve's drop zei: Help me understand? Je zegt dat je de pil secuur slikt maar ook zeg je dat je een halve strip in één keer hebt geslikt. Ik ben geen deskundige maar dat lijkt mij toch niet zo heel secuur. Correct me if im wrong! En ik ben wel ervaringsdeskundige in het plotseling vader worden. En nog een keer. En nog een keer Wie weet moet je eens een testje halen met een indicator van bevruchtingsmoment. Bij ons stond er 5+ weken Klik om te vergroten... ik heb niet een halve strip in 1 keer geslikt maar gewoon andere halve maand iedere dag 1 pil genomen op het juiste tijdstip. ik hoop niet dat ik zwanger ben en het lijkt me een beetje onwaarschijnlijk gezien ik strikt met mijn anticonceptie om ga en gedurende mijn relatie niet anders heb gedaan en ook niet zwanger ben geraakt."
"en ik heb wel een heel klein beetje bloedverlies gehad maar dat stelde weinig voor"