Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Urethraal Syndroom had ik er aan over gehouden. Dat is een overgevoeligheid door keta, 3mmc maar je kan het ook oplopen door medicijnen of xtc. Kortom, als je last hebt dan moet je het echt een tijd mijden. En zomaar kan iets het weer triggeren. Veel plassen, altijd aandrang, soms pijn bij het plassen, overgevoeligheid etc."