Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben nieuw hier, maar wil mijn verhaal doen.. ik kan nergens op internet of op het forum vinden die hetzelfde doormaakt als ik. Ik ben 26 jaar, Ik ben ongeveer 1.62 en weeg. 65 kilo. Ik gebruik dagelijks elke 2 uur ongeveer 20 ml GHB.. ik weet het dit is zwaar ernstig, ik lees vaak verhalen over dat mensen verslaafd zijn aan 3 ml per 2 uur, of iets meer. Maar mijn verhaal is echt een stuk heftiger. ik gebruik vanaf mijn 18e ghb en ben ook weleens een jaar clean geweest. Ik wil graag afbouwen, ben zelf al vaak opgenomen geweest. Ik ben benieuwd of er iemand is die tips heeft of hoe het kan dat mijn lichaam zoveel ghb kan verdragen, en nodig heeft. Bij 5ml in een uur krijg ik hartkloppingen, hoge bloeddruk en ga ik trillen en zweten. Ik heb geprobeerd om elke 4 doseringen 0.3 ml naar beneden te gaan, maar ik heb eigenlijk iemand nodig die op me let. Ik ben benieuwd , of er meer mensen zijn die zo heftig verslaafd zijn , of geweest zijn geweest aan ghb.. en misschien tips hebben. Ik ben al 8 maanden aan het wachten voor een opname maar dit is vanwege de corona en andere omstandigheden nog steeds niet gelukt. Groetjes Rosalya"
"straatpiraat zei: Heb je dit al een besproken met een arts? Ik heb zelf geen ervaring met GHB maar jeetje wat moet dat heftig zijn zeg. Als je ooit even wil 'ranten' of gewoon je ei kwijt kan je me rustig een berichtje sturen. Heel veel succes gewenst! Klik om te vergroten... Ja ik loop bij een verslavings arts, en sta al vanaf augustus op de wachtlijst voor een klinische opname. Maar vanwege Corona en te weinig GHB plekken duurt dit blijkbaar al zo lang, de arts heeft mij verteld dat ik 0.3 ml er af moet halen elke 24 uur, als ik dit doe merk ik op een gegeven moment dat mijn bloeddruk zo hoog word (heb een meter thuis) , dat dit echt gevaarlijk is. had laatst een bloeddruk van 240 / 220 met een pols van 120 . Hier door durf ik niet verder af te bouwen als 8 ml , heb wel diazepam gekregen op recept. Maar ik ben echt benieuwd of er mensen zijn, die hetzelfde doormaken of hebben meegemaakt, omdat er meerdere topics zijn over GHB op dit forum. Ik wilde vooral mijn verhaal delen, en tips en herkenning is voor mij vooral heel belangrijk. Bedankt voor je reactie."