Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb wiet zakje een behoorlijke tijd open laten liggen en is nu helemaal uitgedroogd... kan ik het nog gebruiken of beter van niet... is het schadelijk om het te gebruiken?... in waterpijp of joints?"
"cheers dank je wel"
"hey ik heb veel gehoord over legaal plantjes hebben etc. maar heel veel verschillende info en wou weten wat nou waar is en niet als je minder dan 5 plantjes hebt is het legaal hoewel als de politie erachter komt word het wel in beslag genomen en krijg je een waarschuwing als het daarna nog een keer gebeurt kan je een boete krijgen en kan het op je strafblad komen? reden dat ik vraag ik zit aan een wajong uitkering verbonden en als ze zien dat ik boetes krijg voor wietplantages dat ze dan uitkering intrekken"
"is dit forum een beetje leeg of ismijn vraag moeilijk?"
"dank jewel voor de reactie ja is ook mijn idee"
"Ik wil graag hash melk proberen maar we hebben geen melk in huis... kan ik ook yogi gebruiken? 0.1G vet... of mischien met een klompje boter?"
"bedankt voor alle tips ik denk dat ik dit weekend of het volgende is lkker paddo's ga eten:P"
"kleine stukjes hakken en in de soep ermee=)"
"zelf rook ik aleen in het weekend ik heb voor mezelf een duidelijke regel opgestelt: als ik de volgende dag voor 12:00 moet opstaan rook ik de dag vantevoren niet -Rope"
"mooi om te lezen jammer genoeg zal ik niet zo snel XTC proberen (ben sinds kort diabeet-_-)"