Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, De afgelopen tijd kan ik niet meer plassen als ik geslikt heb. In het begin.. tijdens de lichte trip lukt het nog wel af en toe, maar als ik diep in mijn trip kom kan ik gewoon niet meer, terwijl ik wel nodig moet. De constante druk op mijn blaas neemt me op dat moment helemaal in beslag en wordt erger en erger, ik kan bijna niet meer genieten van het heerlijke gevoel. Heb al andere pillen geprobeerd, minder en meer drinken, minder en meer slikken, moeilijke rekensommen maken in mijn hoofd, maar niets helpt... Kan iemand me helpen? Heb je dit met speed ook of minder dan bij XTC? Heb namelijk nog nooit speed gebruikt. Alvast heel erg bedankt! Roosje"