Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Net 3 weken iedere dag minstens 1 slam mefedrone met keta gehad. Nu 48 uur gestopt, en komend weekend weg zonder drugs. Dat stoppen gaat prima - maar dat was je vraag niet. Niet te veel - hoe hoger de berg, hoe dieper het dal. Als je dat een beetje in de hand houdt dan put meerdere dagen gebruik natuurlijk je lichaam uit, maar met gezond verstand (haha, ik hoor het hoongelach wel) niet overdoseren en dan komt dat ook goed. Stapelen van verschillende uppers is minder controleerbaar en levert onverwachte effecten op is mijn ervaring. Liever dezelfde troep blijven doorgebruiken; dus gewoon xtc, bijvoorbeeld. Mefedrone bovenop XTC doe ik in ieder geval nÃet weer. Enfin - na het weekend heb je zeker een kater, maar zorg dat je weekend gewoon heel erg lollig wordt!"