Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer MDMA

Eerste keer MDMA

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
R
RomselLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

zaterdag is het oud en nieuw en ga ik voor het eerst MDMA gebruiken op Amsterdam United. We gaan met een grote groep vrienden en de persoon die de MDMA regelt gaat zelf ook mee.

Hoe kan ik het beste doseren? Het natte vingerwerk lijkt me wat lastig en ik weet bijna zeker dat de MDMA niet getest is. Ik ben op de hoogte van 2mg per kg maar hier zal ik weinig aan hebben. Zijn er gemiddelde samenstellingen?

Tweede vraag is de volgende;

Ik moet dinsdag weer werken. Is de zogenaamde dinsdagdip (indien aanwezig) te handelen op het werk? Of ben je zo vercrackt dat je werkelijk alleen kan uitbrakken?

PS: ik weet dat hier geen kant en klare antwoorden op zijn maar ik wil me toch zo goed mogelijk voorbereiden!

Ben benieuwd!

Gr Romsel
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#2
goedenavond.

op je doseringproblemen kan ik geen safe antwoord geven. Als je goed wil doseren kan je dat
beter vantevoren doen, en als bommetjes innemen. (mijn mening)

De dinsdagdip hoef je niet zo heel bang voor te zijn. Het is een dipje, meer niet, je functioneerd nog wel, je bent aleen even wat kwetsbaarder (hoeft niet perse, maar over het algemeen). Werken vind ik dan juist positief, dan ben je tenminste bezig.

maandag zal je wel minder behoefte hebben dingen te ondernemen :P

have fun iniedersgeval

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."