Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een Pax 3. Deze kan ingesteld worden op een max. temperatuur van 215 graden. Ik vind dat zelf een prettige temperatuur om wiet te vapen, maar ik vraag me wel eens af of er dan toch niet een deel van de wiet wordt verbrand, in plaats van verdampt. Weet iemand dat?"
"Bedankt voor de reacties. Ik heb weer nieuwe inzichten."
"Interessant @Manu76. Dat ken ik niet. Ik zal eens gaan snuffelen bij de smartshop. Maar wat ik zoek zijn volgens mijn capsules, of patronen."
"Af en toe rook ik nog een jointje, maar meestal gebruik ik mijn vaporizer, de Pax 3. In het algemeen gaat er bij mij wiet in, een enkele keer gebruik ik het meegeleverde oventje voor wat verkruimelde hasj. Maar nou meen ik eens gelezen te hebben dat je dat overtje ook kunt gebruiken voor wietolie. En dat de werking daarvan sterker is. Ik zou dat graag gaan proberen. Wie helpt me op weg?"
"Ik heb even gezocht, maar in dit forum noemt men het dabs.. PAX 3 — De vape voor zelfbewuste stoners? High-tech ambities en dikke dampen... tomstech.nl"