Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Daag, Vanzelfsprekend snuif ik niet alles in 1 keer op, en begrijp ik dat er nasaal een lagere dosering nodig is. Ik heb me de afgelopen dagen wat meer verdiept in deze kwestie en mijn voorkeur gaat (idd) uit naar het wegdonderen van deze 4 pilletjes. 2CB snuiven schijnt erg pijnlijk te zijn en is het risico wat betreft de dosering e.d. waarschijnlijk niet waard. Wel heb ik er nog aan gedacht het oraal in te nemen zoals ik dat bijv bij een bommetje zou doen. Echter, komen deze 2CB pillen binnenkort wel weer langs dus kan ook even wachten. Iig hartelijk bedankt voor jullie reacties. Tot ziens daaag!"
"Hallo allemaal, Afgelopen weekend heb ik perongeluk 4 2cb pillen mee gewassen die nog in mijn broekzak zaten... Een eeuwige doodzonde natuurlijk gezien het feit dat ik altijd behoorlijk geniet van mijn voorraadje 2CB. Maar goed, na de wasbeurt trof ik mijn 4 pillen samengeklonterd en een beetje vochtig aan. Ik had ze in een afsluitbaar plastic zakje (wietzakje) met sluitstrip zitten. Zakje was een beetje vochtig van binnen maar niet helemaal nat. Ik heb de samengeklonterde en vochtige pillen op mijn bureau gelegd en een beetje versneden, zoals ik dat bijv met vochtige pep ook zou doen. Mijn 2cb heeft nu in principe een snuifbare poedervorm aangenomen, echter vroeg ik me af wat jullie mening omtrent dit geval is. Mijn idee was om het binnenkort gewoon naar binnen te snuiven, maar graag zou ik hier nog wat andere meningen over horen. Ivm met de waspoeder e.d. die natuurlijk ook gewoon meegedraaid zijn tijdens de was. Groetjes!"