#1
3 capsules. ja alleen zoals ik al had verwacht beetje zweten en trillen. Het is gewoon weer wennen leven zonder g dalijk met g gaat alles zo makkelijk en dat moet er weer even inkomen. Moet ik dan vanavond om half 12 weer 3 pakken?
Ik ga capsules bestellen vanmiddag. Van 500 mgHeb je capsules of poeder in huis?
Prijzen mogen niet worden genoemd op het forum.En wat zijn de straat prijzen ongeveer van diazepam? Ik ga dit bij een dealer halen maar weet de prijzen daar echt niet van. Niet dat ik dalijk er echt te veel voor betaal.
Als je een weegschaal hebt zou ik poeder doen.Ik ga capsules bestellen vanmiddag. Van 500 mg
Prijzen mogen niet worden genoemd op het forum.
Ik ga de toppic door lezen en super bedankt voor de informatie die je me gegeven hebt. En met 3 capsules bedoel je hiermee in 1 x? Ik ben nu zoveel aan het lezen dat ik er in de war door raak... en ik ga er niet aan beginnen voor dat ik zeker weet dat ik het goed doe. Dankjewel voor je tijd nogmaalsNog een tip, combineer de phenibut nooit met ghb. Maar gooi je ghb ook niet weg,als je cold Turken zonder zit is dat levensgevaarlijk.
Ik heb het topic al vaker genoemd. Maar zoek het topic:
" ghb afkicken, de meest humane manier"
Even op. Daar ga je denk ik veel aan hebben.
Wat ik persoonlijk gedaan heb is 2 dagen 2 gram genomen na je laatste GHB inname. Voordat je gaat slapen neem je het in en kom je de nacht een beetje door. De volgende dag doe je hetzelfde in de avond en dan ben je de eerste uren doorgekomen.Ik ga de toppic door lezen en super bedankt voor de informatie die je me gegeven hebt. En met 3 capsules bedoel je hiermee in 1 x? Ik ben nu zoveel aan het lezen dat ik er in de war door raak... en ik ga er niet aan beginnen voor dat ik zeker weet dat ik het goed doe. Dankjewel voor je tijd nogmaals
Ik heb respect, en veel lof voor een tweetal klinieken waar ik een wijle heb mogen verpozen, en van 2 stevige verslavingen ben afgekomen.Omdat het jou heeft geholpen wilt niks zeggen tegenover anderen en hun ervaringen met klinieken!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."