Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"HappyMind zei: Haha dát is een understatement. 😉 Gebruik is ook veel leuker als je het beperkt tot een aantal keer per jaar en niet regelmatig je hele voorraad aan neurotransmitters leegtrekt. Klinkt goed! Ik ben benieuwd naar je ervaring na zes maanden geen drugs. In welke setting ga je gebruiken? Hehe ik was net te laat met het wijzigen van dit bericht dus citeer hem gewoon nog eens. 😂 Klik om te vergroten... Zo is het! Ben met een viertal vrienden samen. Eerst wat biertjes drinken, dan gas erop. We kunnen met z'n 4e nogal een feestje bouwen samen, muziek hard en lekker gek doen😂👍"
"Zeehond zei: Hier word ik blij van als ik het lees! Heel goed voornemen en vooral ook nuchter lekker genieten van het leven 😍 Klik om te vergroten... Precies!! Bevalt harstikke goed. Die extreme paranoia ervaring is stiekem ook wel goed geweest, die schudde me wel even wakker. Drukte me even met de neus op de feiten."
"HappyMind zei: Haha dát is een understatement. 😉 Gebruik is ook veel leuker als je het beperkt tot een aantal keer per jaar en niet regelmatig je hele voorraad aan neurotransmitters leegtrekt. Klinkt goed! Ik ben benieuwd naar je ervaring na zes maanden geen drugs. In welke setting ga je gebruiken? Hehe ik was net te laat met het wijzigen van dit bericht dus citeer hem gewoon nog eens. 😂 Klik om te vergroten... Misschien nog wel interessant om te weten, die paranoia ervaring was wel echt heel extreem. Ik dacht continue dat mensen naar binnen keken, dat ik dezelfde auto's op straat zag etc. Was op dat moment 2 nachten wakker, snachts wel proberen te slapen met slaappillen maar zelfs dat lukte dat niet. Ging dan weer uit bed en door, niet gek dat je hersenen dan realiteit en fantasie door elkaar gaan halen. Heb die week zelfs de drugstelefoon gebeld omdat ik dacht dat ik een psychose had😅 maar een psychose is totaal wat anders. Dat was het moment dat ik zei; voorlopig is het echt afgelopen."
"HappyMind zei: Heftige ervaring, ook met een brein wat door blijft ratelen. Drugs, niet slapen en nauwelijks eten is ook het recept om je snel slecht te gaan voelen. Maar paranoia is alsnog wel een ander level inderdaad. Heb je in de tijd daarna nog wel eens last gehad van paranoia toen je nuchter was? Klik om te vergroten... Exact. Je reserves zijn helemaal leeg. Ik heb daarna nooit meer last van paranoia gehad. Als ik daar nog last van zou hebben zou ik nooit meer drugs gebruiken, in mijn geval wist ik waar het aan lag (slaapgebrek, te veel en te vaak drugs, slaappillen en wat jij ook zegt niet eten)"
"HappyMind zei: Gelukkig!! Klik om te vergroten... Zeg dat wel! Maar heb me nu optimaal voorbereid. Eet elke dag netjes 250 gram groenten, eet 2-3 stukken fruit, wandel elke dag 30 minuten in de buitenlucht en drink ook geen alcohol nu. Grappig he dat 1 zo'n ervaring een mens zo kan veranderen😂"
"HappyMind zei: Hahaha ik ga echt stuk om jou en je enthousiasme. Neem je ook dagelijks netjes je vitamine D3 en magnesium? Die mis nog in het rijtje 😜 Klik om te vergroten... Haha leuk om te horen dat ik je laat lachen😜 leven is te kort om niet enthousiast te zijn Haha vanzelfsprekend pak ik die, wel magnesium met langzame afgifte voor het slapen😂 En natuurlijk de omega 3-6-9 niet vergeten🐟🐟"
"dupont zei: Heheh de spanning is nu wel heel erg opgebouwd. Ik hoop dat het niet tegenvalt! Klik om te vergroten... Haha zal vast goedkomen, ken mezelf."
"MetalGuy zei: Exact! Dat is een teken dat je teveel hebt gebruikt toendertijd. Heel goed dat je dat inzicht van jezelf hebt! En nogmaals, ik ben benieuwd hoe het je zal vergaan komende zaterdag. Keep up the good work... and us posted! Klik om te vergroten... Thanks again buddy👍👍 Ik hou jullie op de hoogte, dank voor je bericht"
"Nou, morgen is het zo ver. Ben net een klein kind, nu al lichte zenuwen😅 I keep you guys informed"
"CuriousExplorer zei: Heel veel plezier gewenst! Klik om te vergroten... Thanks!!"