Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo all, Ik ben bijna 1jaar geleden begonnen met het gebruiken van xtc en doe dit nu bijna 5/6x per maand. Toen ik net begon met het nemen van xtc bij feesten (hardcore) kreeg ik zoveel energie en wou alleen maar hakken en bewegen, nu de laatste 4/5maanden is dit zo goed als weg! Vroeger begon ik met het nemen van bentleys (100-120mg mdma) de laaste maanden neem ik alleen maar pillen van (140-180mg mdma) nu denk ik zelf dat, dat misschien het probleem is? als ik een zwaardere pil neem krijg ik meer de space en ik wil juist alleen maar knallen (hakken) of misschien heeft het wel met mn serotonine temaken! maar ik denk niet dat dat echt het probleem is Heeft iemand aub enig idee of een tip wat ik kan doen om gewoon weer uren uit mn dak te kunnen gaan zonder dat ik veel ga spacen? en zonder dat ik er andere dingen bij ga nemen zoals pep? gr"
"maar veel vrienden van mij doen het net zo vaak en die hebben wel gewoon veel energie?"