Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen energie meer door pillen?

Geen energie meer door pillen?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RitchieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo all,

Ik ben bijna 1jaar geleden begonnen met het gebruiken van xtc en doe dit nu bijna 5/6x per maand.
Toen ik net begon met het nemen van xtc bij feesten (hardcore) kreeg ik zoveel energie en wou alleen maar hakken en bewegen, nu de laatste 4/5maanden is dit zo goed als weg!

Vroeger begon ik met het nemen van bentleys (100-120mg mdma)
de laaste maanden neem ik alleen maar pillen van (140-180mg mdma)
nu denk ik zelf dat, dat misschien het probleem is?
als ik een zwaardere pil neem krijg ik meer de space en ik wil juist alleen maar knallen (hakken)

of misschien heeft het wel met mn serotonine temaken! maar ik denk niet dat dat echt het probleem is

Heeft iemand aub enig idee of een tip wat ik kan doen om gewoon weer uren uit mn dak te kunnen gaan zonder dat ik veel ga spacen? en zonder dat ik er andere dingen bij ga nemen zoals pep? gr
R
RitchieLid
01-01-2024, 00:00
#2
maar veel vrienden van mij doen het net zo vaak en die hebben wel gewoon veel energie?
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je gebruikt het veel te vaak! 1 keer per maand is volgens mij de richtlijn, vaker dan dat en het effect verzwakt, zeker met de mate waarop jij gebruikt.

Voor de energie alleen kan je beter gewoon pep nemen ja
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je gebruikt al een jaar en je hebt geen een keer goed naar informatie gezocht over wat XTC met je doet en waar zij aanspraak op maken?

5 á 6 keer per maand. Nou waarschijnlijk zal je iig dat love gevoel niet meer krijgen, want jij hebt het echt zwaar misbruikt. De richtlijn is in het algemeen xtc en dan 3 MAANDEN er tussen te laten.

Ga alsjeblieft wat meer je verdiepen wat het met je doet en stop met het overmatig gebruiken, want je verneukt je hele kop man. Het heeft dus 100% ckr wat met je serotine te maken.

Viel het je niet op dat je steeds meer moest nemen om een effect te krijgen of dat je überhaupt geen effect kreeg?

Ik snap het niet hor na xtc gebruik voel je toch zelf aan dat je lichaam rust nodig heeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."