Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wodka vind ik altijd wel lekker, liefst puur en soms ook wel met cola, ijsblokjes & een schijfje citroen. Maar ik drink het lieft Jack Daniels & anders Johnie Walker.. Whiskey dus."
"Als ik een biertje drink, wil ik of een heineken flesje niet die doorzichtige maar gewoon die mannelijke en anders een grollsch kannon"
"wel elke dag hash of wiet, of hash en daarna wiet... drinken doe ik ook wel om de dag ong maar niet overdreven veel ofzo Xtc gewoon wanneer ik er aan toe kom ff en coke als ik het langs zie komen"
"Wiet Hash Coke xtc alcehol Nog niet erg veel, maar ben zeker van plan derest te gaan proberen."