Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Perenijsje zei: Ik zou dan ook voor speed gaan dan. Kun je naast snuiven ook in bommetjes/capsules nemen. Dat vind ik zelf echt ideaal op hardcorefeesten. Genoeg energie om de hele dag/nacht te hakken, euforisch en het werkt lekker lang. En anders is inkakken=bijpakken bij speed een stuk beter te doen dan bij xtc. Klik om te vergroten... Speed deed ik vroeger ook wel eens. Alleen wel altijd met XTC erbij… Hoe bedoel je trouwens beter te doen, qua dip?"
"MetalGuy zei: Je hoeft maar heel laag, althans in mijn geval, te doseren om een magische ervaring te hebben. Het is dan ook niet te hard en niet te zacht. En legaal verkrijgbaar, maar ik zeg niet waar, want dat is hier op straffe van zweepslag en een enkele reis naar de kerker. Hoelang is het geleden dat je 'dat onbekende middel' hebt gebruikt van die vriend? Ik heb zelf afgelopen vrijdagavond 80 mg gedaan. Een gemiddelde dosis, ik ging keihard zonder redose en tot nu toe geen dip of kater. Klik om te vergroten... Dat zal nu drie/vier maanden geleden zijn. Ik weet inderdaad waar je bedoeld met verkrijgen, dus dat komt goed. Alleen zijn die redelijk hoger gedoseerd dan 80mg. Raad je trouwens 6apb, 5apb of 5mapb aan? Weet zelf niet of hier wezenlijk verschil in zit."
"Hallo allemaal, Ik zie dat er meerdere topics zijn over het advies van drugs op festivals, maar mijn vraag ligt toch net ietsjes anders. Sinds 2016 ben ik een regelmatig festivalganger, waar ik voornamelijk naar hardcore festivals ga. Ik gebruikte hier meestal xtc 3mmc en 4fmp, totdat ik hier erg onrustig van begon te worden. Een continu paniekerig/ eenzaam gevoel wat erin resulteert dat ik me niet vermaak. Ik sta zo stevig in mijn schoenen, maar om de een of andere reden heeft dit een bepaald effect op mij. Met 3MMC is dit het ergst. Is dit voor anderen herkenbaar? Dit is trouwens vaak al vanaf moment van inname. Ik heb een tijdje geleden iets genomen van een vriend, maar we zijn er niet meer achter gekomen wat dit was. Hier voelde ik me top op, van begin tot eind. Het was een beetje euforisch gevoel, niet extreem en werkte continu op hetzelfde niveau. Naar zoiets dergelijks ben ik naar op zoek. Het leek een beetje op 4FMP, waar ik me overigens wel vaak redelijk goed op voel. Iemand een idee wat ik zou kunnen gebruiken op een festival? Niet te heftig, iets dat (licht) euforisch aanvoelt en wat vooral op hetzelfde niveau aanhoudt. XTC en 3mmc werkt bij mij namelijk met pieken en dalen."
"MetalGuy zei: Klinkt inderdaad als 6-APB. Duurde het ook heel lang voor je langzaamaan weer nuchter werd? Klik om te vergroten... Het duurde inderdaad vrij lang en was niet heel heftig. Misschien dat maar eens ergens vandaan halen… enig idee over de dosering? Het enige probleem is natuurlijk dat mocht het niet lekker vallen het extreem lang werkt…"