Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mede forumleden, Onlangs heb ik voor het eerst een keer speed geprobeerd. Ik was uitgerust en in een omgeving waar ik me prettig voel. Ik had vooraf 45 milligram afgewogen en meegenomen. Aan het begin van het feest heb ik de helft hiervan opgesnoven en een uur later de andere helft. Het voelde goed. Ik was niet vermoeid, vrolijk en opgewekt. Het voelde mild maar prettig. Twee uur later heb ik nog een half xtc pilletje genomen van 85 milligram. Hierna begon het steeds minder prettig te worden. Wat mij opviel was dat mijn pupillen echt enorm waren. Bij enkel xtc heb ik dat ook wel maar echt niet zo erg als nu. Ik ben hier een paar keer, weliswaar op een positieve manier op aangesproken. Ik had het gevoel dat iedereen me aankeek. Dit was natuurlijk niet zo. Het voelde als een soort van achterdochtigheid. Ik wist dat ik het uit moest zitten en wachten tot het uitgewerkt zou zijn. Dit heb ik vervolgens gedaan totdat het minder werd. Ik ben er best wel van geschrokken. Daarnaast heb ik de volgende nacht pas weer kunnen slapen. Mijn vraag: Hoe heeft dit kunnen gebeuren? De dosis speed was maar klein. Of heb ik me hier in vergist? Is het de combinatie met xtc geweest? Of een ongelukkige samenloop van omstandigheden waardoor ik me niet prettigen ben gaan voelen? Hebben jullie ook weleens zo'n ervaring gehad?"
"Het was voor mij de eerste keer speed. Vandaar dat ik bewust voor een lage dosis van 45 milligram had gekozen. Dat ik later nog MDMA heb genomen was omdat de speed af begon te zwakken en ik nog door wilde feesten. Gek genoeg reageerde de MDMA ondanks de lage dosering (ik weeg 88 kilo) heel intens. Hallucinerende effecten zoals bij een hoge dosis MDMA waren totaal niet aanwezig. Het zal dan toch een ongelukkige samenloop van omstandigheden zijn geweest waardoor ik me steeds minder prettig ben gaan voelen. Ik pas de volgende keer in ieder geval wel op want zo blijkt dat ondanks voorzichtigheid het toch goed mis kan lopen."
"Dat punt heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Of ik kan het me wellicht niet meer herinneren.."
"Hallo mede forumleden, hoeveel GHB gebruiken/doseren jullie? Ik gebruik GHB af en toe recratief. Ik doseer dan 3,5 ml en twee uur later nog eens 2,5 ml voor een prettig effect. Mijn GHB is getest en bevat 0,5 gram per milliliter. Ben benieuwd naar jullie!"