Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"anomien1232 zei: @Rivalrie Ja dat weet ik dus niet.. maar het gaat niet om het moment dat ik ga gebruiken gewoon bijvoorbeeld nu lig ik in bed en kijk ik een filmpje over drugs en word helemaal zenuwachtig enz is toch gek? Hahah Klik om te vergroten... Ik heb echt precies het zelfde vind het super leuk om M te gebruiken maar vind het heel erg eng terwijl het helemaal niet eng is"
"anomien1232 zei: @Ricardovdkwast Ja gek gevoel he ! Klik om te vergroten... Vind het alleen echt klote voor de mood snapje al me vrienden hebben dat niet alleen ik"
"Zeelanddude zei: Hebben je vrienden dat nou wel of niet? Klik om te vergroten... Nee me vrienden niet alleen ik komma stond er perongeluk im sorry."
"anomien1232 zei: @Ricardovdkwast Ik heb precies t zelfde vind t altijd rot dat ik de enig eben die dat heeft Klik om te vergroten... Ik ga volgende week weer gebruiken maar heb door dit forum wel weer zin en ben minder angstig"