Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Chillax zei: Toch jammer dat je dat niet gewoon gedaan hebt. Er zijn veel relatietherapeuten die zeggen dat er weinig zo goed is om weer tot elkaar te komen dan samen MDMA te nemen. Net zoals bij PTSS kan het erg veel voor je betekenen. Mijn vrouw en ik hebben in ieder geval al afgesproken dat mocht het ooit heel slecht gaan tussen ons, we dat een kans geven. Klik om te vergroten... Ja dat is echt wel een aanrader, als een relatie mis gaat, moet je echt alles willen proberen en met mdma valt he vooringenomenheid weg en komt er een hoop moois uit de diepte naar boven."
"Misfit zei: Dat vind ik ook altijd het mooie aan MDMA, je kan bepaalde situaties van nu en vroeger vanuit een compleet ander standpunt bekijken en ze leren begrijpen. Ook is het herinneren van vroeger echt alsof je het opnieuw meemaakt in alle details. Vooral mijn eerste keer MDMA liet mij zien wat ik anders moest doen in mijn leven en heeft mij sindsdien ook compleet veranderd in positieve zin. Klik om te vergroten... Als je het op deze manier gebruikt kan het ook uitstekend zo werken, dat herken ik. Zelf ben ik Daarna paddo. S gaan gebruiken die laten je daarna nog veel meer zien en op andere manieren vastpakken!"
"Neo-Shulginist zei: MDMA om je relatie te redden kan ook juist een giftige co-afhankelijkheid creëren omdat de relatie dan gebaseerd raakt op openhartigheid die alleen aanwezig was tijdens de space van MDMA. Dat is dus soms een voedingsbodem voor valse verwachtingen, niet nagekomen beloftes, verwijten, of een gezamenlijke afhankelijkheid aan middelengebruik. Ik ben ook niet met je eens dat je alles moet willen proberen om een relatie te redden. Soms is er (herhaaldelijk) een grens overschreden. Als je dan die relatie gaat redden dan kan een van de partijen inboeten aan zelfrespect, wat ook een voedingsbodem is voor toxische afhankelijkheid. Soms is het gewoon beter om er een punt achter te zetten, ook al is dat vaak moeilijk. Maar aan de andere kant is het inderdaad ook wel eens moeilijk om bij elkaar te blijven. Dan kan uit elkaar gaan ook een toxische vlucht zijn Het gaat dus om de balans. Klik om te vergroten... Dat is wel een waardevolle aanvulling, ik had dat erbij moeten zetten, maar vond de balans even te vanzelfsprekend. En inderdaad als iets te toxisch is moet je stoppen, wel heb ik gemerkt dat het nou eenmaal zo is dat sommige mensen een zetje nodig hebben om verborgen problemen te benoemen en dat kan heel waardevol zijn, zolang je jouw mitsen en maren heel goed in acht neemt."
"Dick_van_Leeuwen zei: Relatie gaat uitstekend hier. Misschien nu er een lockdown is, toch het keer in het rustige setting doen met zn tweeën. Hotelkamertje boeken ofzo. Klik om te vergroten... Klinkt goed, veel plezier"
"Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe je inmiddels gebruikt, je report was ongelofelijk duidelijk en de antwoorden waardevol en dus ben ik echt nieuwsgierig naar... Het gevolg... Wat heb je er mee gedaan en heb je ook echt geleerd?"
"Albedo zei: Mag afknallen zei ik. Hier mag ik bijna niks en grote kans dat ik aangeklaagd wordt. Klik om te vergroten... Nieuws voor je, maar dat mag in Alaska zeker niet. Overigens is de gemiddelde bewoner van deze staat (hoe noordelijker hoe meer) behoorlijk vredelievend en behulpzaam veel en veel meer dan in de rest van de VS"