Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben gestart met blowen op mijn 13e (ben nu 36), gewoon af en toe. Dat werd steeds meer en op mijn 15e/16e vrijwel dagelijks, ook op school in de pauzes. Zolang ik een doel in mijn leven had (school) had ik geen last, toen ik een jaar na mijn havo niks deed, ging het mis. Ik kreeg na jaren blowen een angstaanval. Dat gevoel relateerde ik daarna elke keer als ik blowde, dus ben gestopt. Daarna, na een tijdje, geen last meer. Totdat je weer wilt gaan proberen, je weet dat het dom is, maar het is zo lekker. De ene keer gaat het goed, de andere keer niet, maar totaal stoppen voor altijd, dat vind ik moeilijk. Als ik de verhalen hier lees dan ben ik er nog goed vanaf gekomen, het heeft echter wel zijn sporen achtergelaten. Nu ga ik eens cbd wiet proberen..."