Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal! Gisteren heb ik op een feestje x gebruikt. M'n pillen waren getest op 200mg, met mijn bijna 100 kilo heb ik in totaal net iets minder dan 1 pil op (180 mg ongeveer). Ik heb me uitstekend vermaakt gisteren maar tegen het einde aan kreeg ik hoofdpijn en later ook veel last van m'n keel. Het was eerst alleen met diep ademhalen meer later ook bij slikken. Vandaag is de keelpijn veel erger geworden. Ik heb hiervoor dit nog nooit meegemaakt. Mijn vraag is: herkent iemand dit? Zo ja, moet ik hier iets mee of gaat het vanzelf over? Alvast heel erg bedankt!"
"Hoi hoi! Ik heb juist veel minder gerookt dan ik normaal doe met X, half pakje hooguit. Voel me gelukkig beter vandaag, beetje grieperig inderdaad. Thanks iedereen!"
"Geen drugs gebruiken en je lichaam rust kunnen, meer kan ik er niet van maken."
"X na een avond zuipen gaat bij mij nooit goed: gegarandeerd kotsen. Verder gaat je 4F echt heel erg tegenvallen, beetje zonde. Sluit me helemaal aan bij Dunnetjes, vooral die een-na-laatste zin"
"Ik eet 4 uur van tevoren niks meer, drink dan alleen nog water. Suikers en vitamines halen je uit je trip, deze dus niet nemen. Zorg voor voldoende water bij je bed/bank, opstaan is voor sommige mensen heel naar. Veel plezier!"
"Hoi! Allereerst wat info over mezelf: Man, 20 jaar, 90 kilo en 190 cm. Ik wil op een festival voor het eerst 2C-B gebruiken maar heb geen idee wat de doseringen zijn etc. Is er iemand die me van basic informatie kan voorzien? Heb helaas geen handboek o.i.d. gevonden. Alvast bedankt!"
"Aah, die combinatie met het streepje nog niet geprobeerd, dankjewel!"
"Hoi! Topic kan in principe wel verwijderd worden, heb alles gevonden wat ik wilde weten"