Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke ik snap het wel een beetje denk ik. Amfetamine Freebase is vloeibaar en daar voegen ze zwavelzuur aan toe om het tot een vaste stof te laten neerslaan. Zodra die reactie is voltooid zullen die reststoffen gescheiden worden d.m.v. verdamping. Ik denk dat die reststoffen voor die kenmerkende geur zorgen. Denk ik, weet niet zeker."
"MrJunkieXL zei: Clonazolam raad ik aan. Is ook een combinatie van xanax en clonazopam, dus 2 bestaande benzo's in 1 pil. Als ik het goed heb ( heb het een keer op internet opgezocht) Deze benzo geeft goede sedatie en rust. Klik om te vergroten... Sorry, maar ik vind dit echt zo'n nutteloze bijdrage. Pentobarbital, heb je dat al eens geprobeerd? Word je ook rustig van, het is eigenlijk een beetje zoals melatonine."
"Waarom mogen wij geen RC vendors bespreken? Ik heb onlangs verschillende middeltjes besteld bij verschillende vendors en ik weet niet zeker of ik afgezet ben of niet. Of ik de juiste middeltjes heb ontvangen of dat het te veel of te weinig is, etc. Tussen de regeltjes op dit forum wordt vermeld dat het niet is toegestaan vendors te bespreken, voornamelijk om reclame te voorkomen. Ik vind het echt een bullshit reden. Omdat als iets riekt naar spam, dan is het jouw taak als moderator om daar iets tegen te doen, zoals de post verwijderen of evt. Een IP-ban op te leggen. En terwijl wij geen informatie over vendors mogen bespreken, ons af moeten vragen of 'die ene shop' wel zuiver op de graat is en wel of niet levert wat het adverteert, word ik op dit forum continue geconfronteerd met een header van AZARIUS - KOOP JE SHIT BIJ AZARIUS - KOOP LEGALE HIGHS BIJ AZARIUS - AZARIUS, DAT SPEL JE A - Z - A - R - I - U - S !!!!!!!!!!!1@!×€#£ Dus ja, is de eigenaar van dit forum misschien ook wel eigenaar van azarius, of heeft anderzijds een flinke vinger in de pap? Of is dat misschien net een klein beetje te ver gezocht en ben ik gewoon paranoide omdat ik teveel van het spulletje heb genomen van die winkel die ik niet mag noemen? Die bovengenoemde regel slaat echt nergens op en ik wil graag een plek hebben ergens, waar ik openlijk over het aanbod van diverse RC vendors kan bespreken. Want naast een aantal welbekende, zijn er ook minder bekende shops die middelen verkopen waar ik interesse in heb, maar ik zou toch graag de mening van andere willen lezen alvorens ik een klein vermogen overboek naar een shady zaakje waarbij ik geen idee heb met wie ik te maken heb. Volgens mij handelen de meeste RC Vendors nog altijd volgens de regels die de wet voorschrijft en verschillen zij daarin niet met bijvoorbeeld uitbaters van een frietkraam en dus snap ik niet waarom er zo geheimzinnig gedaan moet worden als er een vraag wordt gesteld over de betrouwbaarheid van een bepaalde vendor. Want in tegenstelling tot die frietkraam gaat het bij RC's wel over stoffen die mogelijk schadelijk kunnen zijn voor lichaam of geest. En als je het gevoel hebt genaaid te zijn of denkt te maken te hebben met een versneden product of een slechte batch, dan moet dat bespreekbaar gemaakt worden, vind ik. Er is dan wel een topic waar je slechte vendors kan melden, of zo iets, het zou in het algemeen gewoon bespreekbaar moeten zijn. Het gaat hier niet om silkroad achtige praktijken op het darkweb waar ik heroine wil bestellen, bijv. Ik zou graag een plek willen hebben waar wij openlijk de kwaliteit en integriteit van elke vendor zou kunnen bespreken om een zo groot mogelijke transparantie te creëren. Iets dat in mijn inziens ook ergens op slaat en als het hier niet mag, dan zou ik graag lezen waar ik dat wel kan doen, desnoods via DM. Benieuwd naar reacties, grgr"
"Voorbeeld: Ik zie ergens *modknip: prijzen noemen is niet toegestaan* aangeboden worden, terwijl dat er bij een andere toko *modknip: prijzen noemen is niet toegestaan* voor eenzelfde portie gevraagd wordt. Die goedkope klinkt natuurlijk aanlokkelijk, maar grote kans dat het scam is. Of zo. Weet ik niet, want ik kan het nergens vragen. En zo word ik geforceerd mijn drugs bij een welbekende oranje, op trustpilot alom geroemde vendor te kopen, van hen waar wij de naam nimmer hardop noemen mogen. Ik vind het een vreemde policy. Waarom is dit?"
"Ik ben dit nu aan het snuiven en ik vind het echt walgelijk. Het is te doen maar het blijft lang hangen en het effect vind ik matig voor wat je er voor moet doen. Bommetje maken denk ik beter hoor."
"Ik ben opzoek naar een geschikte RC Benzo tegen paniekaanvallen en angsten, of na een speed-binge. Ik ben er niet bekend mee behalve dat ik in het verleden wel eens Oxazepam heb gekregen van de HA maar dat is lang geleden. Ik merkte dat ik daar wel lekker suf van werd. Nooit meer dan 2x5mg van genomen. Ik heb ook een keer een strip Clobazam gevonden, over datum. Daar heb ik helemaal niks van gemerkt. Het lijkt me wel aardig een voorraadje te hebben liggen tijdens noodgevallen, daar een arts ze niet altijd wilt voorschrijven. Het ligt niet in mijn aard er verslaafd aan te willen raken maar ik ben er wel bang voor. Ik wil niet direct aan de flunitrazolam beginnen. Ik ben op zoek naar ervaring en feiten. Op zoek naar een benzo die kort werkt maar krachtig is om paniek te temperen. Een die lang maar subtiel werkt om angst te vloeren. Iets dat relatief mild is. Ik weet niet zo goed welke 'de beste' is. Clonazolam en Etizolam lijken favoriet op het forum maar volgens mij is die eerste behoorlijk straf en is Etizolam analoog aan Diazepam of Alprazolam? Welke stof leunt het meest naar Oxazepam? Ik weet het niet. Ik heb er geen verstand van. Ik ben niet van plan ze louter voor de lol te gebruiken, maar welke is het meest recreatief? Wat wordt er met de term "Hypnotisch" bedoeld? Hoe lang is de stof te bewaren voor de werking begint af te nemen? Is er een diagram te vinden waarin ik deze stoffen kan vergelijken in verhouding tot elkaar? Welke werkt kort en is nauwelijks sederend maar anxiolytisch, of iets? Welke werkt lang en vloert je binnen tien minuten? En alles daartussen. Ik vind het moeilijk kiezen, omdat ik hier nooit mee gewerkt heb en ik ben bang dat het een verslaving in de hand werkt. Ik wil ook niet meteen mijn tolerantie om zeep helpen of mezelf na de eerste pil mezelf tegen de vlakte werken voor 24u. Ik lees van mensen die wekelijks aan de Clonazolam of Etizolam zitten en vervolgens voor 48u een zombie zijn, maar dat kan toch niet gezond zijn? Ik hoop niet dat deze vragen al te vaak zijn gesteld. Groeten, Rp Edit: Via reddit het volgende plaatje gevonden. Welke van de beschikbare RC Benzo's verhouden zich met de getoonde benzo's op deze kaart? Iemand die daar iets meer over kan zeggen? { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Volgens psychonautwiki is (Deschloro)etizolam structureel vergelijkbaar met Alprazolam(Xanax) en is Diclazepam qua werking vergelijkbaar met Diazepam (Valium) al lijkt bij Diclazepam, volgens ervaringen op reddit, geen sprake van een vrolijke roes en duurt het te lang om als functioneel beschouwd te kunnen worden (?) Zou diclazepam tegelijk met speed kunnen werken? jan020 zei: Clonazolam daarin tegen is naar mijn inziens de sterkste benzo op de RC markt. Had er 50 besteld afgelopen dinsdag en ze zijn allemaal opgegaan. Klik om te vergroten... Als je weet dat ze zo sterk zijn, het je tolerantie verneukt, je black-outs geeft en het je scheef laat lopen, waarom eet je die dingen dan als of het smarties zijn? Het lijkt mij levensgevaarlijk zo iets te doen. inner_search zei: Flualprazolam. Klik om te vergroten... Flualprazolam wordt online als een relatief recreationale en sederende benzodiazepine beschreven, itt Clonazolam, dat als 'kil' en 'apatisch' omschreven wordt. Flualprazolam zou twee keer zo kort duren, ca. 8u. Je zou er dus prima twee slaap-cycli uit kunnen halen. Je schijnt er ook lucide van te dromen. In vergelijking met Flualprazolam heb ik ook gelezen over Bromazolam, dat een vergelijkbare roes teweeg brengt. Wat zijn de verschillen tussen beide qua effect? Vooralsnog neig ik naar Flualprazolam als knockout-drug na een speedbinge, al maken de verhalen over 'black-outs', 'amnesie' en 'tolerantie-killer' me wel een beetje angstig. Ik weet niet of ik daar aan wil beginnen."
"Is een benzo-verslaving echt zo erg ja? Dat je een bewaardoos met tijdslot nodig hebt? Een echte abuser slaat dat ding natuurlijk zo aan stukken als het moet, toch? Dat stripje Oxazepam van de HA dat ik ooit had ging een half jaar mee. Dat waren 20 units dacht ik. Een paar keer gebruikt bij paniek, een paar keer gebruikt in het vliegtuig met een lange vlucht. Ik ben ze nadien eigenlijk weer vergeten, tot ik na drie nachten speed zwaar in paniek raakte en er achter kwam dat Kratom niet meer werkte. Ik heb mijn pa Temazepam zien gebruiken, dat vond hij best relaxed maar het werkte na twee weken niet meer. Ik ben er nooit zo mee bezig geweest omdat Benzo's in het algemeen nog al ongrijpbaar leken te zijn, alleen via de huisarts te krijgen als je veel zeurt. Nu zie ik mensen de zwaarste middelen weg tikken als of het snoepjes zijn, roepen ze na een week dat Rohypnol niet meer aanslaat, last hebben van convulsies en niet meer weten wat er allemaal gebeurd is. Het lijkt me dood eng om dat te ervaren. Ik ben nu 35 en heb mijn wildste jaren wel achter de rug, maar ik zie het best wel voor me dat ik in de zomer weer eens een keer helemaal kapot los ga op een groot buitenlands festival, terwijl ik onder invloed van verschillende stimu's een random festival-chick helemaal kapot neuk in dat campertje van mij, om daarna lekker na te spacen op een fatsoelijke benzo. Om mij vervolgens later af te vragen wtf er is gebeurd, waarom ik naakt in een veld lig en wie mijn nieren heeft gestolen. Ze zeggen dat een Benzo-verslaving er insluipt. Dat je voor elke gelegenheid wel een excuus kan verzinnen om een benzo te pakken en dat het ook mis gaat zodra je bij gaat pakken. Al spreek je voor jezelf af het elke maand een keer te doen, dan nog klinkt het als een microroutine. Ik wil geen tolerantie opbouwen, dus ga ik voor incidenteel gebruik. Dan nog zie ik met de huidige gang van zaken dat het mij handig lijkt grootschalig in te slaan. Denk aan (meer dan) duizend units per soort, omdat ik het nog wel zie gebeuren dat deze stoffen verboden raken over een paar jaar. Daarom de vraag voor hoe lang het houdbaar is. Daarnaast is het ook gewoon mooi om van die grote amber-glazen potten met je favoriete drugs op een plank te hebben staan. Heerlijk."
"MrJunkieXL zei: Zijn echt genoeg topics waar je info over rc benzo's kunt vinden. Niet om negatief te zijn🤷♂️ Klik om te vergroten... Ik ben ze nu ook aan het doorspitten. Het is echt sinds een paar dagen dat ik mij vergaap aan het aanbod benzo's, die je normaal gesproken alleen krijgt voorgeschreven tijdens extreme gevallen. En dat die middelen dan vrij te krijgen zijn. Met als voorbeeld het beruchte flunitrazolam, dat analoog is aan het date-rape-middel Rohypnol. Dat dit soort spul vrij te krijgen is verbaast mij echt. Wat ik mij wel afvraag is hoe het gesteld is met de zuiverheid van de stoffen en de dosering van de pallets die aangeboden worden. Zit dat een beetje oke bij de meest grote vendors? Of stel ik een te specifieke vraag?"
"Kennelijk wordt door Jan en alleman maar aangeraden pep in de vriezer te bewaren. Verse natte of kurkdroog, het zou beter zijn het spulletje zo koud mogelijk te houden, anders zou de werking afnemen, claimt men. Als dat zo is, hoe zit het dan met de voorraden Dexamfetamine die je bij de apotheek krijgt na het inleveren van je recept van de huisarts? Hebben die units ook altijd in de vriezer gelegen? Ik denk het niet. De algemene consensus is dat voorgeschreven medicijnen dikwijls een t.h.t. twee jaar na de aanschaf van het product hebben. Nu zijn er wel moleculen die, net als bijvoorbeeld zware atoomkernen spontaan uiteenvallen in een stof dat niet meer werkzaam is zoals aangeschreven en dat kan in potentie tot gevaarlijke situaties leiden. Dan nog vraag ik mij af waar het vandaan komt dat pep altijd maar in de vriezer bewaard moet worden. Volgens mij blijft het daarbuiten ook prima zijn functie behouden. Meningen / feiten / weerlegbaarheden ?"