#1
Ik ben dit nu aan het snuiven en ik vind het echt walgelijk. Het is te doen maar het blijft lang hangen en het effect vind ik matig voor wat je er voor moet doen. Bommetje maken denk ik beter hoor.
Ik wil dan wel voorzichtig doen met de capsule zodat ik niet een te hoge dosis krijg. Als je eerst een capsule neemt en dit is toch niet genoeg kan je dan ook bijsnuiven om iets bovenop het effect toe te voegen? Of werkt dit niet zo en moet je dan een volledig lijntje pakken? Bijnemen met capsule lijkt me namelijk lastig omdat het zo lang duurt.Ja het is vergelijkbaar met 3-MMC. Ik zou adviseren om een capsule te slikken. Dat is aangenamer en blijft ook langer duren
Ja, doet zeer. Ik raad je aan om er of een bommetje van te maken of nog liever, lege capsules aan te schaffen waarmee je kan vullen. Vergeet alleen niet je dosis af te wegen voor inname.Hallo,
Ik ga binnenkort 4-MMC gebruiken, nou was ik van plan om dit te gaan snuiven maar ik las op internet dat dit redelijk veel pijn aan de neus kan doen. Is dit vergelijkbaar met 3-MMC of de nare smaak van ketamine?
Idem. Eerste snuif voel je wel daarna niet echt meer. Vind het sowieso geen vervelend middel om te snuiven. Maar heb misschien wel eelt opgebouwd inmiddels... 🤪Vond alleen de eerste keer pijn doen, de keren daarna voel je er niks meer van (ik) tenminste....soms bijt het nog een beetje maar niet al te erg
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."