Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-MMC snuiven pijn

4-MMC snuiven pijn

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
ReptorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben dit nu aan het snuiven en ik vind het echt walgelijk. Het is te doen maar het blijft lang hangen en het effect vind ik matig voor wat je er voor moet doen. Bommetje maken denk ik beter hoor.
m
maxime1982Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik snuif 3-mmc wel eens, een keer in de maand ofzo. Gaat prima. Normaal doe ik Booty bump maar dan ga ik een nacht door. Bij mij werkt snuiven ook weer snel uit, en dat vind ik fijn. ik doe 80 mg per keer, twee lijntjes. ben 197cm en 102 kg.
J
John coLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,

Ik ga binnenkort 4-MMC gebruiken, nou was ik van plan om dit te gaan snuiven maar ik las op internet dat dit redelijk veel pijn aan de neus kan doen. Is dit vergelijkbaar met 3-MMC of de nare smaak van ketamine?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja het is vergelijkbaar met 3-MMC. Ik zou adviseren om een capsule te slikken. Dat is aangenamer en blijft ook langer duren.
J
John coLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ja het is vergelijkbaar met 3-MMC. Ik zou adviseren om een capsule te slikken. Dat is aangenamer en blijft ook langer duren
Klik om te vergroten...
Ik wil dan wel voorzichtig doen met de capsule zodat ik niet een te hoge dosis krijg. Als je eerst een capsule neemt en dit is toch niet genoeg kan je dan ook bijsnuiven om iets bovenop het effect toe te voegen? Of werkt dit niet zo en moet je dan een volledig lijntje pakken? Bijnemen met capsule lijkt me namelijk lastig omdat het zo lang duurt.
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vond alleen de eerste keer pijn doen, de keren daarna voel je er niks meer van (ik) tenminste....soms bijt het nog een beetje maar niet al te erg
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#7
John co zei:
Hallo,

Ik ga binnenkort 4-MMC gebruiken, nou was ik van plan om dit te gaan snuiven maar ik las op internet dat dit redelijk veel pijn aan de neus kan doen. Is dit vergelijkbaar met 3-MMC of de nare smaak van ketamine?
Klik om te vergroten...
Ja, doet zeer. Ik raad je aan om er of een bommetje van te maken of nog liever, lege capsules aan te schaffen waarmee je kan vullen. Vergeet alleen niet je dosis af te wegen voor inname.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Buffelaartje zei:
Vond alleen de eerste keer pijn doen, de keren daarna voel je er niks meer van (ik) tenminste....soms bijt het nog een beetje maar niet al te erg
Klik om te vergroten...
Idem. Eerste snuif voel je wel daarna niet echt meer. Vind het sowieso geen vervelend middel om te snuiven. Maar heb misschien wel eelt opgebouwd inmiddels... 🤪

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."