Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Rouzena, In je eentje met coke stoppen is bijna niet te doen. De trek in coke is zo enorm en het is zo verschrikkelijk moeilijk! Je vriend heeft steun nodig niet allen van jouw maar van de omgeving. Wat ook heel belangrijk is: de steun en vermijden van mensen die gebruiken. Ik kan me best voorstellen dat je vriend niet opgenomen wil worden in de kliniek vanwege zijn baan en niet tussen de gebruikers komen. Mijn broer is precies dezelfde, echter heeft hij in de privee kliniek gezeten en het ging eventjes goed met hem. Maar iedereen is anders. Wat ik je wel kan aanraden is www. expertcleanics.nl Daar loopt nu mijn broer: dit is geen opname maar ambulante behandeling, zeer geschikt voor hem: gesprekken een op een s'avonds na zijn werk, hij hoeft dus geen vrij te nemen, en de prikken tegen trek werken heel goed bij hem! Die zijn alleen daar verkrijgbaar, want hij heeft wel wat medicijnen daarvoor gebruikt en het sloeg niet aan bij hem. Na de eerste prik ging bij hem trek ineens weg en het blijft nu zo! Ook krijg je adviezen van psycholoog van deze kliniek hoe je met hem moet omgaan ( bij deze gesprekken zijn wij ook met onze ouders geweest ). Hij is niet alleen, wij doen het samen!!! Steun is erg belangrijk! Succes!!!"
"Eens verslaafd- altijd verslaafd! Het is overal bekend dat drang naar coke enorm blijft! Omdat mijn broer aan coke is verslaafd geweest ben ik bijna deskundige op dat gebied geworden. Er is bestaat een heel goed middel tegen drang en het werkt goed bij hem in ieder geval. Dat zijn prikken en ze zijn bij expertcleanics te verkrijgen. Ga maar even googlen!"