Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha ok mannen als er beweging hier in de bak komt, dan pak ik de camera er ook weer bij! Die zijn nog aardig doorgegoeid Argulas. Ik zou het nog een dagje aankijken. Denk dat de weegschaal dan beter nieuws brengt..."
"Dat zijn flinke!! Ziet er lekker uit hoor. Jammer van die weegschaal, maar ze zullen wel aardig wat gewicht hebben gok ik. Hier gebeurt er nog niets in het bakje. (behalve de witte laag dan) Ga je zelf proberen te kweken? Dat je een sporenprint hebt gemaakt..."
"Zow dan! Die had er wel zin in. Flinke jongen is dat geworden. Hoop voor je dat er een 4e opkomst is. Btw. hoe zijn ze? Heb je ze al geprobeerd?"
"Goed om te horen! Ik heb ook besloten om een tijdje niks te nemen, dus ik weet nog niet hoe ze zijn. We hebben dezelfde soort, dus dan weet ik wat ik ongeveer kan verwachten. 1.5 gram is idd niet veel. Meestal nemen we 3 a 4 gram pp. Visueel ook lekker? En de kleurtjes?"
"Succes ermee! Open je ook een topic met foto's?"
"Ik ga er niet nog een topic voor openen, maar wat zijn ze toch mooi he...."
"Wat bij mij altijd goed werkt is om ze in een kast te leggen, op kamertemperatuur en donker. 2 velletjes keukenpapier erop en eronder. Vochtvretertje een plank eronder en een ruime week wachten. Als ze goed knakken zijn ze goed!"
"Wat voor temperatuur heeft die ruimte? Ze vinden het lekker als het rond de 20/22 graden is. Dat zou een reden kunnen zijn. Waren die eerste 2 oogsten gewoon goed? Dan zou ik me er niet zo druk om maken..."
"Here we go again... Deze keer helaas niet van Multispore (die verkopen niet meer), maar van Azarius. Vandaag de eerste flush geoogst en het beloofd veel goeds. Met maar liefst 165 gram ben ik voor deze eerste oogst zeer tevreden! Het bakje staat nu weer onder water. Hier de foto's, vanaf het begin tot aan vandaag: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Dat ziet er goed uit Argulas! Ik zou die bak ook klaar maken voor de volgende fush. Goed veslag trouwens, met mooie foto's. Hier staat ook weer een bak "warm te worden". Misschien ook maar weer 's een 2e verslagje maken. Hoe staat het er nu voor?"