Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb als ik rook best vaak dat ik een soort luchtbel ofzo in mijn maag krijg, dat ik moet boeren ofzo Dan voel ik mee heel kut tot ik geboerd heb, dan is het wel ok maar begint het weer opnieuw en dat kan heel lang duren wat doe ik fout?"
"Ook als ik dat boeren gevoel krijg, dan wordt ik vaak nogal chagerijnig van de weed ipv vrolijk, iemand die dit kent?"