Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ik me afvraag, hebben meerdere mensen steeds koude rillingen , ook al heb je het niet koud , tijdens speedgebruik? Mijn partner en vrienden hebben dit niet zover ik weet, soms is het ook geen rilling maar over heel men lichaam kippenvel, ikzelf ervaar dit als een prettig gevoel. Maar vraag me af of meerdere dit hebben en hoe dit dan uitgelokt word."
"Rotjoch zei: Ja dat herken ik wel. Die rilling is een hele prettige. Ik krijg het na aanraking, bijvoorbeeld als ik met mijn handen door mijn haar ga of mijn arm kriebel. Het voelt niet koud though. Klik om te vergroten... Ik krijg dit vaak uit het niets ineens, soms op een uur wel 10x , dan ineens uren niets, maar ik ervaar dit ook als heel prettige aangenaam.. tegen het uitwerken, voel ik zelf altijd heel erg warm aan, maar DNA zijn de rillingen wel zo van die koude rillingen"