Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoude rillingen

Koude rillingen

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja hier ook herlenbaar. En vooral als het begint uit te werken.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Red001 zei:
Wat ik me afvraag, hebben meerdere mensen steeds koude rillingen , ook al heb je het niet koud , tijdens speedgebruik?
Mijn partner en vrienden hebben dit niet zover ik weet, soms is het ook geen rilling maar over heel men lichaam kippenvel, ikzelf ervaar dit als een prettig gevoel. Maar vraag me af of meerdere dit hebben en hoe dit dan uitgelokt word.
Klik om te vergroten...
Ja dat herken ik wel. Die rilling is een hele prettige. Ik krijg het na aanraking, bijvoorbeeld als ik met mijn handen door mijn haar ga of mijn arm kriebel. Het voelt niet koud though.
R
Red001Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rotjoch zei:
Ja dat herken ik wel. Die rilling is een hele prettige. Ik krijg het na aanraking, bijvoorbeeld als ik met mijn handen door mijn haar ga of mijn arm kriebel. Het voelt niet koud though.
Klik om te vergroten...
Ik krijg dit vaak uit het niets ineens, soms op een uur wel 10x , dan ineens uren niets, maar ik ervaar dit ook als heel prettige aangenaam.. tegen het uitwerken, voel ik zelf altijd heel erg warm aan, maar DNA zijn de rillingen wel zo van die koude rillingen
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Red001 zei:
Ik krijg dit vaak uit het niets ineens, soms op een uur wel 10x , dan ineens uren niets, maar ik ervaar dit ook als heel prettige aangenaam.. tegen het uitwerken, voel ik zelf altijd heel erg warm aan, maar DNA zijn de rillingen wel zo van die koude rillingen
Klik om te vergroten...
Hmmm, misschien is het lichte euforie, die uit het niets komt. Dat het tegen het uitwerken koud is kan misschien komen omdat dan je reserves op zijn en je eigenlijk weinig energie meer hebt
R
Red001Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat ik me afvraag, hebben meerdere mensen steeds koude rillingen , ook al heb je het niet koud , tijdens speedgebruik?
Mijn partner en vrienden hebben dit niet zover ik weet, soms is het ook geen rilling maar over heel men lichaam kippenvel, ikzelf ervaar dit als een prettig gevoel. Maar vraag me af of meerdere dit hebben en hoe dit dan uitgelokt word.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."