Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Weetniet of dit topic nog geldt maar wil er iniedergeval voor de zekerheid toch op reageren. Heb het idd zelf meegemaakt nu net, sinds het jaar 2016 was het al tobben met de g , ik ging steeds vaker gebruiken omdat ik op dat moment stopte met mijn ADD medicatie dexamfetamine had ik toen destijds, doordat ik daarmee stopte werd ik echt heel depressief en gebruikte sws af en toe ghb in het weekend dan .. na de stop van die medicatie werd het erger en werd ik na een ongeveer 1 maand lang ghb gebruiken (dus echt om de 2 u weer bijpakken tot je weer lekker gaat) ook snachts wakker werd, toen opgenomen geweest en 15 weken clean geweest daarna weer teruggevallen en toen kwamen de klachten al na 3 weken, had zelf toen nog steeds geen medicijnen of iets anders waardoor ik uit wanhoop maar weer naar de g greep, was zelf ook niet sterk genoeg om ervan af te blijven. Toen daarna weer opgenomen geweest en sinds november 2017 geen druppel ghb meer aan geraakt dus een jaar clean en had ook Baclofen die ik 3x per dag moest nemen voor craving ben daar toen ook mee gestopt . Nu sinds enkele weken wou ik t toch weer proberen heb nu inmiddels ook weer ADD medicatie en alles wat ik ooit kwijt was geraakt heb ik weer terug. En denken dat ik het nu 'beter onder controle had'. 3 weken geleden in het weekend weer voor het eerst ghb geprobeerd dat waren toen in totaal 6 doppies van ongeveer telkens 1 of 2 ml op 1 dag omdat ik zo lange tijd gestopt was geweest, dit werkte goed en daarna de hele week niks op, toen het volgende weekend toch zelf maar een flesje van 50 ml wezen halen omdat ik het zelf altijd kut vind om van een ander te pakken, toen gewoon het weekend eraan gezeten en daarna het flesje bij vrienden gelaten en zelf naar huis gegaan, nu afgelopen week startte ik vanaf donderdagavond met ghb ging savonds wel naar huis toe en sochtends werken (ik nam dan niks) zodra ik uit mijn werk kwam weer 2,5 ml en daarna tot aan zaterdagavond gewoon volgas eraan, was optijd naar huis gegaan omdat ik vannochtend dus moet werken en heb het flesje deze x wel meegenomen omdat ik vandaag eigenlijk nog wou gaan feesten, heb denk 2 uurtjes geslapen en werd wakker met hartkloppingen, zweten en de gedachte in mn hoofd dat ik bang was om naar mn werk te gaan en mijn leven 1 grote puinhoop is (rampscenario's) dat heb ik normaal echt nooit en ging toen toch ff na denken .. dacht eerst dat het door de pep kwam daar krijg ik ook altijd hartkloppingen van dus heb eerst een uur gewacht dacht dat het miss wel weg zou trekken.. maar ben het toen op gaan zoeken en op dit topic uitgekomen, ik denk dat het dus waar is dat je na een lichamelijke afhankelijkheid een hele tijd gestopt geweest zijn(ik zelf dus een jaar sinds mijn laatste afhankelijkheid die toen een halfjaar duurde en daarvoor dus een jaar) heel snel terug kan keren, bij mij al na 2 dagen .. heb nu net toch weer 2 ml op en voel me zo stom dat ik t gewoon weer wilde proberen, de meeste zeggen inderdaad dat je door het ergste heen moet maar dat lukt mij gewoon echt niet, ik kan dat gevoel van paniek niet negeren en het word bij mij al snel heftig omdat ik er zo over door blijf malen.. na mijn werk toch ook maar even baclofen en diazepam gaan halen want heb hier zo geen zinin .. maar bij deze je lichaam is het inderdaad niet vergeten en je kan al snel weer last krijgen van ontwenning."