Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ooit gehad om op te slapen. Inslapertjes werken bij mij niet zo goed."
"Bedankt voor de vele positieve reacties. Een wijs gebruiker Een date Ook bedankt voor de suggesties"
"Zijn er hier mensen die graag muziek luisteren van de Zac Brown Band? Ik ben bij 1 concert van ze geweest on Engeland. Vooral hun oudere albums vind ik goed."
"."
"Dnoozerboy, je naam zegt genoeg. Flapdrol, wist niet dat ze hier ook kinderen toelaten."
"Ik ben een leuke nette sportieve man van 35. Ben nog niet van an om te gaan slapen. Is er hier een vrouw uit de omgeving die ook nog wel een poosje wakker is?"