online is iedereen in de buurt, niet waar?
Borger hier, heb een groot gat en ben zeker nog wel een beetje wakkerIk ben een leuke nette sportieve man van 35.
Ben nog niet van an om te gaan slapen.
Is er hier een vrouw uit de omgeving die ook nog wel een poosje wakker is?
Ik voldoe hier aan! Ben alleen geen vrouw en kom niet uit die omgeving. Heh. BalenIk ben een leuke nette sportieve man van 35.
En je had al lang moeten slapen, dat ookIk voldoe hier aan! Ben alleen geen vrouw en kom niet uit die omgeving. Heh. Balen
Hij vroeg niet of iemand dezelfde vraag had….Ik voldoe hier aan! Ben alleen geen vrouw en kom niet uit die omgeving. Heh. Balen
Je had vanmiddag de kans godverdorie, druktemaker ook gewoon in de buurtVolgens mij moet ik weer kusjes gaan uitdelen
Voor een permanentje moet ie zn haar nog even laten goeienHuh is ze dat niet dan?
Oh joh die is het morgen wel weer vergeten!
Op zijn minst, echt het minimale. Zou just in case gewoon permanent doen
Ja ik! Kom mij maar is goed uitwonen want mijn kutje is al zwaar uitgemergeldIk ben een leuke nette sportieve man van 35.
100 m afstand om precies te zijn! Dacht al wat te ruiken, maar durfde het niet te vragenJe had vanmiddag de kans godverdorie, druktemaker ook gewoon in de buurt
Voor een permanentje moet ie zn haar nog even laten goeien
Ik ben een meisje naaanaanaanaanaaa
Ja echt hè, ben zelf ook verbaasd. Hou wel van kusjes, maar hou meer van mannen dan vrouwen zegmaarVerbaast me dat je deze kans aan je voorbij laat gaan @Druktemaker
Niet dat het oorspronkelijke bericht iedereen weet toch dat alle gezonden relaties voort komen uit wanhopige seks advertenties?Ja echt hè, ben zelf ook verbaasd. Hou wel van kusjes, maar hou meer van mannen dan vrouwen zegmaar
Zeggen we ook slaap lekker bij het opstaan?Heel heel heel bijzonder
Nou @Rayokayhey gezien het blauwtje wat ik loop sta ik aan jou kant.Bedankt voor de vele positieve reacties.
Een wijs gebruiker
Een date
Ook bedankt voor de suggesties
Ja absoluut. Je kan jezelf maar beter direct bloot gevenNiet dat het oorspronkelijke bericht iedereen weet toch dat alle gezonden relaties voort komen uit wanhopige seks advertenties?
En koffie op de boterham. Brood uit een mok. Jam in je haar. En pindakaas als tandpastaZeggen we ook slaap lekker bij het opstaan?
Ik heb snel me naam veranderd.Oh djeez, zo hard. @Snoozerboy🐱 gaat alles nog goed?
En? 😁Ik ben een leuke nette sportieve man van 35.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."