Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speed echt stom, voor ik zelf ooit gebruikt had woonde ik samen met een speedjunk, vond toen dat dat vuile rommel was, zou ik nooit doen... en toen examens... wanhoop.. eens speed proberen... stomstomstom. Op een jaar tijd 2 maanden gestopt ermee, dan examens en weer begonnen. (ik doe niet veel, wel regelmatig, 1a2g/maand Voor de rest drink ik niet, blow niet, af en toe sigaretje, vroeger als ik ging feesten af en toe mdma, tripje maar dat doe ik nu niet meer."
"ik heb heel de nacht doorgestudeerd op speed gisteren, ben wat ziek, heb morgen weer examen en voel me nu ongelooflijk slecht... oplossing: nog speed... doe het gewoon niet, hypocriet om uit mijn mond te horen, en je maakt je eigen keuzes... toen ik het voor de eerste keer wilde doen zei iedereen me ook om het niet te doen, maar ik wilde het gewoon echt proberen, en ik heb heel lang gewoon willen gebruiken, maar het is het echt niet waard. Je hebt even heeeel kort de rush en je voelt je alsof je alles aankan, maar de nare gevolgen zijn zoooooooooveel groter (niet alleen kater, mensen veranderen door speed) ik wil hier geen prekerspraatje houden, maar à ls je dan speed doet, doe het gewoon om plezier te hebben op feestjes, niet om te gebruiken voor functionele doelen, dat is de beste manier om snel niet meer zonder te kunnen doen waar je het voor gebruikt, en het gaat snel en voor je het zelf beseft... een gewaarschuwd man / vrouw is er 2 waard blah"
"ik heb bijna altijd natte speed... nadeel is dat het minder is omdat het nat meer weegt, voordeel is dat ie supervers is... geen idee wat het goedje is dat nog moet verdampen. Heb wel nog vraagje.. hier wordt metha vaak gewoon als speed verkocht, maar dat wil ik liever niet... hoe zie je dat het metha is? ik heb eens een geel slijmerig goedje gehad (ipv papje) is dat metha? was wel behoorlijk sterk"
"hier in gent begint het veel voor te komen dat er metha verkocht wordt (het is goedkoper in productie he) als speed, en in belgie is het ook minder eenvoudig om te laten testen denk ik dan in nederland"
"ik heb voor de eerste keer speed gebruikt om mijn examens te studeren... en ik was zwaar onder de indruk. kon me ineens ongelooflijk goed concentreren, (ik heb concentratieproblemen) studeren kon ik van mezelf wel goed, maar ik kon daaaaaaaagen achter mn bureau zitten met mn cursus open, alle afleiding uit mn kamer, en dan nog op het einde van de dag maar twee pg's verder zitten. en ik wilde echt wel! in het begin was ik dan ook zwaar onder de indruk van speed. Nadeel: ik was het ineens voor functionele doeleinden gaan gebruiken, (daarvoor alleen drugs om te feesten, mdma, xtc, lsd, en ook maar af en toe, was nog nooit verslaafd geweest aan iets...) ik begon steeds bij meer dingen die ik moest doen speed te gebruiken (werken, kamer opruimen, afwassen, ..) op het laatste alle dagen voor niets bijzonders... En probeer dan maar eens te studeren zonder speed... het lijkt dan alsof je niet meer zonder kan... Moraal van het verhaal: voordelen van korte duur, nadelen van lange duur... zelf afwegen"