Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat leuk om dit tegen te komen. Ben zelf sinds ruim een jaar weer in het circuit aanwezig door weer naar feessies toe te gaan. Ben echt 12 jaar niet heen geweest en dus ook niets gebruikt maar vind het weer super Ben nog wel geen 35-plusser maar wordt dinsdag 32, maar vind het wel leuk om andere dames te lezen op dit forum Groetjes Rach"