Bedankt voor jullie reacties.
Gisteren een erg mooi feestje gehad.
Wel iets meer gebruikt dan gepland, maar geen moment te hard gegaan ofzo.
We kwamen rond 16.30 aan. Eerst even wat rondgelopen en in totaal 4 of 5 biertjes gedronken.
Toen rond 17.45 uur een capsule met 130 mg 4-FMA gepakt.
Duurde een tijdje tot ie binnenkwam, maar tussen 18.15 en 18.45 begon ik hem goed te merken.
Ik kreeg een warm gevoel over me heen, wat meer energie en kletste vrienden en onbekenden de oren van hun kop.
Rond 19.00 uur zat ik wel zo'n beetje op de piek en ben toen ook lekker aan het water gegaan.
Hoewel het leuk was, voelde het ergens toch alsof ik beter een iets hogere dosis (150 tot 170mg) zou kunnen hebben genomen om de effecten volledig te voelen.
Er stond me gelukkig nog wel iets van bij dat ik in diverse reviews had gelezen dat er vanaf ongeveer 150 mg een omslagpunt kon komen, waarbij je vrij plotseling nogal vaag zou worden en er heel erg van de wereld uit zou gaan zien, dus op zich blijk dat ik geen 4-FMA meer bij heb genomen.
Verder een hele mooie tijd gehad en intens genoten van de muziek en gesprekken met onbekenden.
Rond 21.00 uur merkte ik dat de werking al wat af begon te nemen.
Ik heb toen de beslissing gemaakt om nog een beetje 3-FA bij te nemen.
Vooraf wel gegoogled en hoewel het, zoals hierboven al vermeld, nooit slim is om RC's te combineren, dit toch gedaan.
Idee was dat ik nog wat meer energie wilde hebben voor de laatste paar uurtjes.
Ik had thuis geen miligram weegschaal (gebruik maar af en toe), maar had de bestelde gram thuis in 5 op het oog gelijke lijnen verdeeld en er eentje meegenomen. Ongeveer 200 mg dus.
Ik was niet helemaal van de wereld en wist dat 3-FA vrij laag gedoseerd hoeft te worden, dus heb toen een sleutelpunt met ongeveer 1/8ste van het zakje (zal dus ergens tussen de 20 en 30 mg geweest zijn) genomen.
Een klein kwartiertje later begon ik al de eerste verschijnselen te merken. Ik kreeg meer energie en meer een "strak" gevoel.
Tussen 21.30 en 23.30 nog een paar keer zo'n dosis bijgepakt en voelde me toen wel heel erg fijn.
Beetje strakke kaken en iets vergrote pupillen, maar verder weinig uiterlijke verschijnselen.
Wel typische dingen die na een amfetamine gebeuren, zoals erg snel willen lopen, praatbuien etc, maar perfect te handelen.
Ook mijn vrienden/vriendinnen gaven aan dat ik niet heel erg van de kaart leek, zowel qua uiterlijk als qua gedrag.
Van binnen voelde ik me echter flink van de wereld, maar wel lekker scherp.
Muziek klonk heerlijk, vrouwen waren vrijwel allemaal mooi, ik had een vlotte babbel en heb de nodige dansjes gemaakt.
Ook de lichten en lasers van de main waren in combinatie met de muziek fantastisch.
In tegenstelling tot wat ik verwacht had, heb ik ergens eind van de avond toch nog een half frietje met op.
Kauwen duurde wat langer, maar het smaakte op zich nog prima en heb daarna ook geen maag/darmklachten gehad.
Uiteindelijk ongeveer 100 mg 3-FA op.
Vlak voordat we weg gingen nog 3 biertjes op en rond 00.45 vertrokken (ik reed uiteraard niet).
Tegen twee uur was ik thuis.
Heb tijdens het festival ongeveer 2/3de van een joint gerookt en dat maakte het gevoel telkens een tijdej wat heftiger (vooral de visuals).
Thuis aangekomen het laatste stukje van de joint gerookt en nog een biertje gedronken en toen naar bed.
Nog een half uurtje op mijn telefoon zitten kijken en toen een poging gedaan om in slaap te komen.
Ik geloof niet dat ik ergens heel diep geslapen heb, heb elke 2 uur wel voorbij zien komen op de wekker, maar tussendoor gelukkig redelijk wat dutjes gemaakt.
Ik voelde een hele lichte hoofdpijn, die na een aantal uren ineens weer weg was.
In totaal een uurtje of 10 in bed gelegen en toen toch redelijk uitgerust opgestaan.
Eerste half uurtje nog een beetje wankel, maar nadat ik een koffie en een licht ontbijtje op had, ging het wel weer prima.
Nu inmiddels weer een aantal uren verder en ik voel me prima.
Gezond gegeten en zojuist nog een paar biertjes en een klein jointje gerookt.
Dadelijk lekker slapen.
Ik verwacht dat ik morgen weer vrijwel zoals normaal ben en functioneer.
Samenvattend vond ik 4-FMA wel leuk, maar had ik er meer van verwacht.
De 3-FA vond ik echter prachtig. Of dit kwam door de werking samen met 4-FMA weet ik natuurlijk niet.
Daarom zal ik de volgende keer alleen 3-FA te pakken en dan in een iets lagere dosering (60 tot 80 mg), met de hoop dat ik dan wat beter kan slapen.