Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb hem getekend."
"Op m'n 15e mijn eerste jointje gerookt samen met een vriend van me. Hiervoor rookte ik al wel. We hadden iets meer als een gram amnesia in een cone gestopt omdat we allebei nog niet konden draaien, hier ben ik echt zo slecht op gegaan tot hallucinaties aan toe dat ik nog steeds bang ben voor wiet. (ik weet het, niet zo gek met zo'n hoeveelheid voor de eerste keer) Daarna wel regelmatig hasj gerookt wat veel beter beviel. Nu van alles al geprobeerd maar dat begon wel op wat latere leeftijd, al vond ik drugs altijd al wel een super interessant iets en heb me er veel mee bezig gehouden qua lezen."
"Brutalized - 31/01 (thuis feestje ) Karnaval festival - 23/02 Frenchcore S'il Vous Plaît! - 7/03 Decade - 14/03 Masters of hardcore - 29/03 Pandemonium - 11/04 Oude liefde roest niet - 18/04 (thuis feestje) Harmony of hardcore - 30/05 Dominator - 18/06 Ground zero - 29/08 Pandemonium - 28/11 Zullen nog wel wat feestjes bijkomen"
"Perenijsje zei: Bohhhh jaloers dat jij gewoon naar al deze gaat en misschien nog meer. Ik ga sowieso naar Ground Zero, want dat is mijn "thuisfeestje". En verder moet ik helaas kiezen en dat is lastig 🙈 Het liefst ging ik ook gewoon naar deze allemaal 😍 IJsjes hebben wel goede smaak hier op het forum iig 😍 Klik om te vergroten... Nou m'n bankrekening is wel wat minder jaloers Kiezen blijft inderdaad altijd lastig maar als ik je 1 festival mag aanraden is het zeker Harmony. Vind dit echt het mooiste festival. Altijd mooi aangekleed, veel ruimte & een geweldige sfeer Misschien kunnen we wel meeten op Ground Zero is altijd leuk Ijsjes zijn hemels 😍"
"Coke + alcohol Keta + alcohol Ik weet dat keta en alcohol niet de slimste combinatie is maar die 2 kleine puntjes over de hele avond maken het net wat lekkerder 😍"
"Mijn goede voornemens voor 2020 omtrent drugs zijn om een aantal drugs van mijn to-do list uit te proberen 😁"
"BraboF zei: Harmony is zeker een topper, in alle opzichten! Echter was vorig jaar het geluid op de main zeer bedroevend.... Meeste tijd overigens in de ravezone doorgebracht Klik om te vergroten... Ik heb de meeste tijd doorgebracht bij oldskool gangsters & noisekick's terror drang. Ben eigenlijk nooit veel op de main te vinden. Maar geluid had daar wel iets beter gemogen inderdaad."
"😍😍"
"Nicotine Alcohol 6 xtc pillen 4.5 gram mdma kristallen"
"Xtc MDMA kristallen 4,3 gr Ketamine 1 gr"