Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nieuw hier. Wel het een en ander gelezen. Zie dat de doseringen van oxazepam vrij laag blijven. En heb toch even een vraagje. Ik heb nu sinds gister met aarzelende toestemming de dosis opgeschroefd gekregen van 50 naar 300mg, voor overdag en tijdelijk. Maar gebruik inmiddels al wel ruim een jaar de oxazepam wat begon met 10mg wat niets deed. En zo al snel bij de 50 uitkwam. Daarnaast gebruik ik voor slapen 225mg quetiapine, 30mg oxa en 100mg topiramaat. (die doseringen zijn in loop der jaren wel eens veranderd van heel laag naar de laatste maanden stabiel in wat ze nu zijn) Mijn remslaap sloeg ik over door de topiramaat of eigenlijk kreeg ik er niks meer van mee maar nu met de oxazepam droom ik juist weer volop. Maar op zo'n manier dat ik de hele dag twijfel of ik gedroomd heb of dat iets echt gebeurd is. Mensen toevallig ervaring met zulke doseringen/combinaties? De oxa 300 is echt om wat rust te krijgen. De andere meds alleen voor het slapen."